Особливості англійської для хостес
Працівники ресепшену – головна сполучна ланка між готелем і постояльцями. Мова хостес має бути грамотною, обдуманою, ввічливою, а головне – зрозумілою для гостей. Багато з них іноземці, тому рівень англійської для працівників готелю є чи не найбільш важливою вимогою під час прийому на роботу. А все тому, що англійська для хостес – це універсальний інструмент для налагодження контакту з гостями. Здатність чітко розуміти їхні запити й надавати точну інформацію про роботу готелю безпосередньо впливає на рівень сервісу.
Незалежно від «зірковості» готелю, працівники ресепшену мають знати англійську хоча б на базовому рівні. Як мінімум, це знадобитися для того, щоб приймати телефонні дзвінки, підтверджувати/скасовувати бронювання або взаємодіяти з іншими готельними департаментами.
Велике питання полягає в тому, наскільки англійська для хостес складна для вивчення. Усе залежить від того, яку мету ви перед собою ставите. Кілька вивчених стандартних фраз допоможе хостес краще розуміти зарубіжних гостей, що сформує у них позитивне враження про готель. Але якщо ви хочете зайняти більш відповідальну та високооплачувану позицію, то вам доведеться серйозніше заглибитися у вивчення англійської для працівників ресепшену.
Англійська для хостес – шанс отримати нову високооплачувану посаду
У принципі, лексика для готельно-ресторанного бізнесу не надто відрізняється від інших сфер обслуговування. Вона спрямована на задоволення запитів гостей, а тому більшість фраз хостес зводиться до того, щоб зрозуміти проблему клієнтів і допомогти вирішити її. Однак просто завчені чергові висловлювання, виголошені без розуміння їх контексту і структури, можуть ввести постояльців в оману. А тому, вирішивши взятися за англійську для хостес, в першу чергу вивчіть:
- професії працівників;
- обов'язки;
- категорії номерів і їх особливості;
- абревіатури для готельного бізнесу;
- слова та фрази для хостес, ресторану й конференц-зали;
- готельні терміни.
Не зайвою буде й так звана «гостинна» англійська для ресепшену. Це набір фраз, які продемонструють ввічливість і прекрасні манери працівника. Вони спрощують процес налагодження контакту з гостями і дозволяють уточнити важливі моменти, що стосуються розподілу номерів. Напрацьовуючи мовні навички, тісно пов'язані з готельним бізнесом, ви отримуєте можливість якнайкраще проявити себе не тільки в очах відвідувачів, а й керівництва готелю.
Читайте також:
Найбільша мережа шкіл англійської в Україні
Хочеш на безкоштовний пробний урок?