Навіщо потрібна англійська мова для готельного бізнесу?
Персонал сучасних готелів зобов'язаний бути душевним, чуйним, відповідальним і розуміти англійську мову для готельного бізнесу. Більш того, кухарі, офіціанти, дворецькі, а також працівники ресепшену також повинні володіти англійською мовою і навіть знати сленг. Англійська для готельного бізнесу дає величезні перспективи для фахівців у цій сфері, формуючи професійні комунікативні навички.
Навіщо проходити курси англійської мови для готельного бізнесу
Англійську мову, як мінімум на рівні Elementary, повинні знати абсолютно всі, хто працює в готелі. Але тим, хто регулярно спілкується з клієнтами, потрібно знати англійську мову на вищому рівні. Керівникам, які хочуть освоїти цю нішу бізнесу і стати гідним суб'єктом зовнішньої економічної діяльності, необхідно серйозно ставитися до підбору персоналу й обирати тих, хто пройшов курси англійської мови.
Перелічимо основні обов'язки, де без англійської мови не обійтися.
- Спілкуватися з постійним або найманим персоналом, який говорить англійською.
- Для готельного бізнесу курси англійської мови допоможуть працювати з іноземними партнерами.
- Вміти правильно реагувати і вирішувати проблемні ситуації з громадянами інших країн.
- Спілкуватися з постачальниками за кордоном за робочою необхідністю або особистим проханням постояльця.
- Для готельного бізнесу курси англійської мови необхідні, щоб розуміти прохання прибирання номера, замовлення їжі в номер, бронювання, надання різного роду допомоги, вирішення конфліктних ситуацій і так далі.
Курси англійської мови для готельного бізнесу
Англійська для готелів – це професійний сленг і популярні фрази, які використовуються виключно в цій сфері. До основних тем, які викладаються на корпоративних курсах, можна віднести такі:
- телефонні ділові дзвінки;
- розміщення гостей і бронь номерів;
- екскурсії та огляд місцевих визначних пам'яток, а також оренда автомобілів;
- оплата за проживання;
- різні проблеми і конфліктні ситуації;
- написання ділових листів;
- спілкування з клієнтами в ресторані.
Якщо працівники вже знають іноземну не нижче рівня Advanced, можна обійтися і без корпоративної англійської. Достатньо вивчити терміни готельного бізнесу в підручниках або самовчителях.
Під час же навчання на курсах удосконалюються навички читання, мови, розуміння, листи, сприйняття мови на слух і так далі. Також опрацьовуються типові ситуації спілкування в сфері готельного бізнесу.
Читайте також:
Найбільша мережа шкіл англійської в Україні
Хочеш на безкоштовний пробний урок?