Бізнес

2601

16.03.2020

Навіщо потрібна англійська мова для готельного бізнесу?

Персонал сучасних готелів зобов'язаний бути душевним, чуйним, відповідальним і розуміти англійську мову для готельного бізнесу. Більш того, кухарі, офіціанти, дворецькі, а також працівники ресепшену також повинні володіти англійською мовою і навіть знати сленг. Англійська для готельного бізнесу дає величезні перспективи для фахівців у цій сфері, формуючи професійні комунікативні навички.
 

Навіщо потрібна англійська мова для готельного бізнесу?


Навіщо проходити курси англійської мови для готельного бізнесу
 

Англійську мову, як мінімум на рівні Elementary, повинні знати абсолютно всі, хто працює в готелі. Але тим, хто регулярно спілкується з клієнтами, потрібно знати англійську мову на вищому рівні. Керівникам, які хочуть освоїти цю нішу бізнесу і стати гідним суб'єктом зовнішньої економічної діяльності, необхідно серйозно ставитися до підбору персоналу й обирати тих, хто пройшов курси англійської мови.

Перелічимо основні обов'язки, де без англійської мови не обійтися.

  1. Спілкуватися з постійним або найманим персоналом, який говорить англійською.
  2. Для готельного бізнесу курси англійської мови допоможуть працювати з іноземними партнерами.
  3. Вміти правильно реагувати і вирішувати проблемні ситуації з громадянами інших країн.
  4. Спілкуватися з постачальниками за кордоном за робочою необхідністю або особистим проханням постояльця.
  5. Для готельного бізнесу курси англійської мови необхідні, щоб розуміти прохання прибирання номера, замовлення їжі в номер, бронювання, надання різного роду допомоги, вирішення конфліктних ситуацій і так далі.


Курси англійської мови для готельного бізнесу
 

Англійська для готелів – це професійний сленг і популярні фрази, які використовуються виключно в цій сфері. До основних тем, які викладаються на корпоративних курсах, можна віднести такі:

  • телефонні ділові дзвінки;
  • розміщення гостей і бронь номерів;
  • екскурсії та огляд місцевих визначних пам'яток, а також оренда автомобілів;
  • оплата за проживання;
  • різні проблеми і конфліктні ситуації;
  • написання ділових листів;
  • спілкування з клієнтами в ресторані.

Якщо працівники вже знають іноземну не нижче рівня Advanced, можна обійтися і без корпоративної англійської. Достатньо вивчити терміни готельного бізнесу в підручниках або самовчителях.

Під час же навчання на курсах удосконалюються навички читання, мови, розуміння, листи, сприйняття мови на слух і так далі. Також опрацьовуються типові ситуації спілкування в сфері готельного бізнесу.

Читайте також:

Хочеш на безкоштовний пробний урок?

Close

Оберіть спосіб зв'язку з нами

Залишились питання? Пишіть сюди, ми постараємось допомогти.

Telegram Viber
Close

Зворотний дзвінок

Ми передзвонюємо у будні дні з 10:00 до 18:00.