Чи потрібна ділова англійська для готельного бізнесу?
Практично всі роботодавці шукають працівників, які знають іноземну мову як мінімум на базовому рівні та можуть вільно нею спілкуватися з партнерами і клієнтами. Англійська для готельного бізнесу передбачає знання специфічної термінології, нюансів ділової англійської мови та грамотного спілкування.
Специфіка навчання англійської мови
Вивчаючи англійську мову для сфери туризму та готельного бізнесу, пам'ятайте про те, що вона розділена на кілька відносних частин.
1. Живе спілкування з людьми, відповіді на всілякі запитання й особисті прохання.
2. Англійська мова для сфери туризму й готельного бізнесу також дозволяє відповісти на різні запитання, пов'язані з подорожами. Сюди можна віднести резервування номерів, рекомендації щодо того, як, коли і з ким краще дістатися до місця призначення, бронювання квитків і так далі. Потрібно вміти приймати замовлення у клієнтів, інформувати щодо бронювання, ввічливо відмовляти й вибачатися, якщо неможливо надати допомогу. Не варто забувати про орієнтування на території готелю та за її межами.
Що включає в себе англійська для готельного бізнесу?
3. Англійська мова для сфери туризму та готельного бізнесу передбачає навчання грамотному і ввічливому телефонному спілкуванню, прийому повідомлень. Тут потрібно вміти правильно вітати, а також відповідати на всі запитання гостя.
4. Робота в ресторані готелю також передбачає знання англійської мови. Потрібно розуміти звички, які пов'язані з прийомом їжі гостей, розповідати про страви від шеф-кухаря і т.д.
5. Реєстрація в готелі. Тут ділова англійська для готельного бізнесу допоможе працювати в приймальні, швидко провести процедуру реєстрації, а також обслужити гостя за стійкою рецепції.
6. Саме англійською мовою для сфери туризму та готельного бізнесу доведеться вирішувати проблемні ситуації в готелі, які можуть з'являтися під час перебування гостей. Також це стосується розгляду скарг клієнта й роботи з ними.
7. Для готельного бізнесу ділова англійська – це знання специфічної термінології, яка може стосуватися процесу обміну грошей, роз'яснення отриманих рахунків, вирішення спірних питань.
Якщо фахівці, що працюють у готелі, знають англійську мову для сфери туризму та готельного бізнесу на рівні Advanced, то можна обійтися і без спеціалізованих курсів. За допомогою книг можна збільшити свій словниковий запас термінологією – і відчувати себе максимально вільно під час спілкування з іноземними клієнтами.
Читайте також:
Найбільша мережа шкіл англійської в Україні
Хочеш на безкоштовний пробний урок?