Англійська для працівників готелю: професії та знання
Англійська для працівників готелю життєво необхідна. Співробітники готелів і хостелів щодня спілкуються з величезною кількістю людей з усього світу. Саме тому англійська для готельного бізнесу грає роль нитки, яка пов'язує людей з усього світу між собою.
Професія та необхідний рівень знання мови
Англійська для готельного бізнесу, фрази якої можна вивчити на курсах або вдома із самовчителем, залежить від того, яка ваша область роботи. Отже, англійська для працівників готелю відрізняється залежно від займаної посади.
1. Сервісні служби. У разі роботи на цих посадах достатньо базового володіння термінологією – Elementary. Молодшому співробітнику готелю необхідно знати готельну термінологію. Англійська для працівників у готелі необхідна для того, щоб вітати гостей, контактувати з ними під час роботи, розуміти їхні прохання і розбиратися в проблемних ситуаціях, а також звертатися до адміністрації.
2. Фрази англійської для готельного бізнесу обмежуються рівнем Intermediate в тому випадку, якщо йдеться про співробітників ресторану. Сюди можна віднести середній або просунутий середній рівень. Працівники ресторану готелю повинні відповідати на запитання клієнтів, давати їм поради.
3. Англійська для готельних працівників, які стоять на ресепшені, має бути на рівні вільного володіння – Advanced. Саме тут здійснюється прийом заявок, а також розміщення та виселення клієнтів. Це перша інстанція, куди завжди звернеться іноземний гість у разі виникнення запитань або проблем. Працівник ресепшену, використовуючи фрази англійської для готельного бізнесу, повинен підтримати діалог.
4. Якщо говорити про адміністраторів, то тут також не обійтися без вільного володіння англійською мовою. До обов'язків адміністратора входить відповідальність за роботу всього штатного персоналу. У разі виникнення проблем усі співробітники зв'язуються з ним, а адміністратор повинен залагоджувати конфлікти й допомагати постояльцям у вирішенні всіх питань. Саме для цього необхідно знати основні фрази англійської для готельного бізнесу.
5. Особливі знання англійської мови потрібні керівнику. Це особа бізнесу, якій необхідно знати англійську та вільно нею володіти для вирішення питань із постояльцями, постачальниками, співробітниками, підрядниками й так далі. Керівник повинен розуміти, про що йдеться, а також вміти донести свою думку, і можливо це тільки в разі вільного володіння англійською мовою.
Читайте також:
Найбільша мережа шкіл англійської в Україні
Хочеш на безкоштовний пробний урок?