Публічний договір (оферта)
надання послуг допоміжної освіти із вивчення англійської мови
Цей Публічний договір (оферти) є офіційною пропозицією Виконавця на адресу необмеженого кола осіб укласти Договір надання послуг допоміжної освіти із вивчення англійської мови дистанційним способом на умовах, передбачених цією офертою.
Цей Договір укладається з урахуванням вимог статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного кодексу України та є рівносильним Договору, підписаному Сторонами.
Умови Договору є однакові для всіх.
Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною правоздатністю та дієздатністю, а також усіма правами і повноваженнями, достатніми для укладення та виконання Договору.
1. Порядок укладання Договору
1.1. Чинна редакція Договору завжди розміщена на офіційній сторінці Виконавця https://cloud.yappicorp.com.ua/ і в обов’язковому порядку надається для ознайомлення Замовнику послуг до моменту здійснення ним акцепту умов Договору.
1.2. Замовник здійснює акцепт Договору після ознайомлення з його умовами.
1.3. Акцептування умов цього Договору вважатимуться конклюдентні дії: проставлення галочки навпроти поля «Ознайомлений із публічною офертою», заповнення реєстраційної форми, проходження тестування та оплата Послуг.
1.4. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Акцепту. Акцептуючи Замовник також підтверджує, що повністю розуміє та погоджується із умови цього Договору. У разі незгоди з умовами цього Договору укладення Договору не є можливим.
2. Визначення термінів
Акцепт – повне, безумовне і беззастережне прийняття Замовником усіх умов даного Договору, без будь-яких виключень чи обмежень, що здійснюється у порядку, передбаченому п. 1.3. Договору.
Виконавець – школа англійської мови YAPPI, від імені та в інтересах якої діють за агентськими договорами Фізичні особи-підприємці та Юридичні особи згідно з додатком N1 до цього Договору.
Замовник – фізична особа, що досягла 18-річного віку, яка має повну цивільну дієздатність, уклала Договір шляхом Акцепту Оферти у порядку, передбаченому цим Договором.
Курс – сукупність навчальних уроків (відео-матеріалів, завдань, тощо), які складені відповідно до певної тематики та в межах яких надаються послуги.
Платформа yCloud – навчальна платформа, на якій Замовник може отримати доступ до всіх навчальних матеріалів.
Послуги – освітні послуги з вивчення англійської мови, що надаються Виконавцем, в порядку і на умовах, визначених цим Договором. Повний перелік Послуг та їх вартість визначено у Додатку №2 до цього Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору.
Приватний акаунт – обліковий запис Замовника на Платформі yCloud, який адмініструється Виконавцем і через який Замовник отримує доступ до навчальних матеріалів, іншу необхідну для виконання договору інформацію.
3. Предмет договору
3.1. Виконавець надає Послуги Замовнику спрямовані на підвищенням рівня володіння англійською мовою, які Замовник зобов’язується прийняти та оплатити на умовах і в порядку, визначених у даному Договорі.
3.2. Вартість Послуг (навчальних матеріалів) визначена в додатку № 1 до цього Договору.
3.3. Місце надання Послуг - онлайн.
4. Характеристика послуг
4.1. Згідно з цим Договором, Виконавець надає Замовнику наступні послуги: групові та індивідуальні заняття з англійської мови за Курсами, розробленими Виконавцем та доступ до Платформи yCloud.
4.2. Замовник обирає один або декілька Курсів та навчається за запропонованим графіком.
4.3. Тривалість Курсів та інших Послуг:
4.3.1. Початком навчання є перше заняття на Платформі yCloud, перше заняття за індивідуальним розкладом або розкладом групи або дата приєднання до групи, що вже розпочала навчання, а закінченням – останнє заняття за графіком.
4.3.2. Кількість занять за Курсом визначається у Додатку №1 до цього Договору.
5. Права та обов’язки сторін
5.1.Виконавець зобов’язаний:
5.1.1. надавати Послуги, пов’язані з підвищенням рівня володіння англійською мовою якісно та в повному обсязі, в порядку та на умовах, визначених цим Договором;
5.1.2. надавати Замовнику інформацію, що стосується надання Послуг за допомогою засобів телефонного, поштового, електронного зв’язку, особисто;
5.1.3. інформувати Замовника про будь-які обставини, що перешкоджають або можуть перешкоджати якісному, своєчасному чи повному наданню Послуг відповідно до Договору.
5.2. Виконавець має право:
5.2.1. не переводити Замовника на наступний рівень, якщо рівень його знань не відповідає вимогам навчального Курсу;
5.2.2. запропонувати навчання у групі, відповідного рівня володіння англійською мовою;
5.2.3. відмовити у наданні офлайн Послуг Замовнику, якщо він з’являється на заняття з симптомами хвороб, які можуть передаватися повітряно-крапельним чи контактним шляхом;
5.2.4. припинити надання Послуг Замовнику в разі порушення ним умов Договору. Відновлення надання Послуг здійснюється після повного усунення порушень;
5.2.5. у будь-який момент відмовити Замовнику в надані Послуг у випадку, якщо його поведінка під час проведення занять не дає змоги Виконавцю належно виконувати свої обов’язки, а Замовникам – ефективно сприймати інформацію. У такому разі грошові кошти, які були сплачені Замовником за надання Послуг, не повертаються;
5.2.6. залучати для здійснення своїх обов’язків третіх осіб, які мають необхідну кваліфікацію для надання конкретного виду Послуг;
5.2.7. перевіряти надану Замовником інформацію, а також виконання Замовником умов Договору;
5.2.8. використовувати адресу електронної пошти, надану Замовником, для направлення організаційних листів та/або повідомлень.
5.2.9. перенести заняття на кінець семестру або, за попередньою домовленістю на будь-яку дату протягом Курсу.
5.2.10. отримувати плату за Послуги відповідно до умов даного Договору;
5.2.11. заблокувати доступ до безкоштовних занять до кінця дії Договору у разі їх пропуску більше 3-ох разів протягом Курс без скасування реєстрації.
5.3. Замовник зобов’язаний:
5.3.1. У повному обсязі й у терміни, визначені Договором, вносити плату за Послуги, що надаються.
5.3.2. Дотримуватись та забезпечувати дотримання правил поведінки та морально-етичних принципів під час отримання Послуг.
5.3.3. Замовник зобов'язаний ознайомитись та прийняти умови згідно з Додатком № 2 до договору (Заява на відвідування Замовником послуг офлайн програм школи англійської мови YAPPI) та виконувати всі належні умови для отримання Послуг та діяти у відповідності до даного документа.
5.4. Замовник має право:
5.4.1. доступу до Платформи yCloud та право безкоштовного доступу до електронної версії підручника та навчальних матеріалів протягом Курсу. Після завершення навчання доступ до електронної версіі підручника буде активний протягом 30 (тридцяти) днів;
5.4.2. придбати доступ до навчальних матеріалів згідно з вартістю, вказаної на Платформі yCloud;
5.4.3. відвідувати додаткові безкоштовні заняття (тематичні тренінги, спікінг клуби) за умови завчасної реєстрації онлайн та наявності вільних місць;
5.4.4. “заморозити” заняття у кількості, вказанній на Платформі yCloud згідно з умовами, вказаними у розділі меню Rules.
6. Ціна Послуг та порядок оплати
6.1. Загальна вартість послуг визначається індивідуально та залежить від обраного Курсу та розміру знижки.
6.2. Замовник зобов`язаний внести повну або часткову оплату за Курс не пізніше другого заняття (враховуючи перше заняття).
6.3. Замовник може внести оплату Курсу як попередню оплату до початку Курсу.
6.4. Замовник Послуг має право відвідати перше пробне заняття, не здійснюючи попередню оплату за Послуги. У разі відмови від Послуги до другого заняття Замовник не несе ніякої фінансової відповідальності перед Виконавцем.
6.5. Замовник може сплачувати вартість Послуг частинами, перша з яких буде не менше 50% ціни Курсу.
6.6. Оплата Послуг здійснюється в національній валюті України – гривні та/ або іноземній валюті згідно курсу НБУ на момент оплати, у безготівковій формі, шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця або за допомогою інших платіжних засобів.
6.7. Моментом оплати вважається момент зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
6.8. У разі зміни Замовником Курсу на дорожчий, Замовник має доплатити різницю. У разі зміни Курсу на дешевший̆, різниця коштів не компенсується і “не заморожується”.
6.9. У разі навчання 2-х та більше осіб з однієї сім’ї у школі англійської мови YAPPI, то кожному надається знижка 5%. Якщо одна особа хоче навчатися у двох проектах паралельно (Green Forest, Green Country та Yappi Business), то на Курс за нижчою ціною буде надана знижка 30% за умови закінчення обох курсів.
6.10. Вартість навчальних матеріалів в електронному форматі входить у вартість на період обраного Курсу.
7. Відповідальність Сторін
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх обов’язків по Договору, Сторони несуть відповідальність з урахуванням умов цього Договору.
7.2. За порушення строків оплати наданих послуг Замовник сплачує на користь Виконавця пеню за кожний день прострочення в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення оплати, від вартості неоплачених чи несвоєчасно оплачених Послуг.
7.3. Сплата штрафних санкцій не звільняє Замовника від належного виконання взятих на себе зобов’язань за цим Договором.
7.4. Виконавець не компенсує вартість занять та/бо не повертає кошти у випадку пропуску занять Замовником.
7.5. Виконавець не несе відповідальності за недостовірні та неповні дані, що надані Замовником.
7.6. Замовник зобов’язується вказувати достовірні дані при реєстрації̈.
7.7. Виконавець звільняється від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов’язань, передбаченим цим Договором, якщо невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, таких як: стихійні лиха, пожежа, повені страйки, інші обставини, якщо вони вплинули на виконання Сторонами цього Договору. Під обставинами непереборної сили треба розуміти обставини, що виникли протягом терміну дії цього Договору в результаті непередбачених та невідворотних Сторонами подій. У цих випадках виконання Сторонами зобов’язань за Договором відтерміновується відповідно до часу, протягом якого діють такі обставини та їх наслідки.
7.8. Сторона, для якої створилися умови, за яких неможливе виконання зобов’язань за Договором внаслідок обставин непереборної сили, повинна письмово сповістити іншу Сторону про настання цим обставини без жодних зволікань, не пізніше 30 (тридцяти) днів з дати їх виникнення. Повідомлення повинне містити дані про настання та характер обставин і про їх можливі наслідки.
7.9. Належним доказом існування обставин непереборної сили є довідка Торгово-Промислової Палати України.
7.10. Виникнення зазначених обставин не є підставою для відмови Замовника від плати на навчальні послуги, надані до їх виникнення та відмови Виконавця послуг від надання навчальних послуг відповідно до проведеної Замовником оплати.
7.11. У разі, якщо дія форс-мажорних обставин триває більше 60-и днів, кожна із Сторін має право поставити питання про розірвання цього Договору, шляхом направлення письмового повідомлення.
7.12. У разі настання непередбачуваних або екстремальних обставин (хвороба представника Виконавця, інші життєві обставини, які загрожують життю, безпеці та/або здоров’ю) Виконавець має право скасувати заняття, попередивши про це Замовника. У разі відсутності викладача або неможливості його замінити, заняття переноситься на кінець семестру або, за попередньою домовленістю викладача з групою, на будь-яку дату протягом семестру. У разі неполадок у роботі платформи yCloud, тривалість занять подовжується пропорційно кількості занять, які було неможливо пройти.
7.13. У разі пропуску занять Замовником кошти за пропущені заняття не повертаються.
8. Права інтелектуальної̈ власності
8.1. З урахуванням положень цього Договору, Цивільного кодексу України, Законів України «Про авторське право та суміжні права», «Про інформацію», Сторони домовилися, що:
- усі навчальні матеріали, що використовуватимуться з метою виконання даного Договору, охороняються авторським правом;
- на всі об’єкти інтелектуальної̈ власності, надані під час реалізації̈ цього Договору Виконавцем, всі та будь-які виключні майнові права, в тому числі зазначені в статті 424 Цивільного кодексу України, на об’єкти інтелектуальної̈ власності (авторського права) з моменту створення таких об’єктів у повному обсязі належать Виконавцю послуг.
8.2. Замовник має право використовувати матеріали виключно для цілей̆ виконання цього Договору. При цьому, майнові права інтелектуальної̈ власності на навчальні матеріали залишаються у Виконавця. Ніщо в цьому Договорі не повинно тлумачитись як передача Виконавцем послуг будь-яких майнових прав інтелектуальної̈ власності на навчальні матеріали та/або дозвіл на використання таких навчальних матеріалів в цілях інших, ніж визначені Договором.
8.3. Усі навчальні матеріали можуть бути використаний наступними способами: шляхом ознайомлення з ним (шляхом перегляду, прочитання, прослуховування, іншого ознайомлення в залежності від виду матеріалу, а також шляхом відтворення виключно в особистих цілях).
9. Порядок вирішення спорів
9.1. У разі виникнення спорів при виконанні Сторонами цього Договору Сторони будуть вживати усіх заходів для їх вирішення шляхом переговорів. У випадку неможливості їх врегулювання шляхом переговорів зацікавлена Сторона звертається до суду відповідної юрисдикції̈ згідно з чинним законодавством України.
10.Термін дії Договору та порядок розірвання Договору
10.1. Договір вважається укладеним і вступає в силу з моменту його Акцепту Замовником, і діє протягом усього строку надання Послуг, або до моменту розірвання на підставах, визначених умовами Договору та/або нормами чинного законодавства України.
10.2. Замовник має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, попередньо повідомивши про це Виконавця послуг шляхом заповнення електронного запиту (посилання на нього надається адміністратором офісу), але не пізніше ніж за 1 місяць до закінчення Курсу.
10.3. У випадку розірвання договору Замовник може “заморозити” залишок коштів у повному обсязі протягом року з дати повідомлення Виконавця повідомлення. Гроші “заморожуються” з моменту повідомлення Замовником Виконавця про свій намір заморозити кошти. “Заморожені” кошти не повертаються. п.10.3 не застосовується до студентів, які навчаються у корпоративному форматі.
10.4. “Заморожені” кошти можуть бути активовані та враховані при оплаті за навчання впродовж року в будь-якому з проектів мережі Green Forest: «Green Forest», «Yappi» або «Green Country». Повторна заморозка грошових коштів не здійснюється. п.10.4 не застосовується до студентів, які навчаються у корпоративному форматі.
10.5. Повернення залишку коштів (за вирахуванням оплати відвіданих занять) можливе лише впродовж семи днів після першого заняття за умови направлення письмової заяви на адресу Виконавця. п.10.5 не застосовується до студентів, які навчаються у корпоративному форматі.
10.6. Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір у випадку:
- невиконання Замовником своїх обов’язків за цим Договором, у тому числі у випадку порушення строків оплати;
- порушення Замовником правил внутрішнього розпорядку Виконавця Послуг;
- відмови Замовника отримувати Послуги.
У випадку припинення дії Договору за наведеними вище обставинами, сплачені Замовником платежі за цим Договором не повертаються.
10.7. Цей Договір може бути достроково розірваний̆ за домовленістю Сторін або за рішенням суду.
11. Заключні положення
11.1. Виконавець послуг залишає за собою право проводити відео-, фото- зйомку навчального та розважального процесу за участю Замовника Послуг та використовувати відзнятий̆ матеріал в рекламних компаніях, соціальних мережах та на власному сайті в межах, що не порушують чинне законодавство України та загальноприйняті соціальні норми.
11.2. Виконавець послуг має право в односторонньому порядку вносити зміни й доповнення до Договору шляхом оприлюднення їх на своїй сторінці в мережі Інтернет. Зміни вступають в силу з моменту їх оприлюднення, якщо інший термін вступу змін в силу не визначений додатково при їх оприлюднені.
11.3. Всі додатки, зміни та доповнення до цього Договору становлять його невід’ємну частину.
11.4. Замовник Послуг надає свою згоду на обробку своїх персональних даних (у тому числі: збір, зберігання, систематизація, зміна, видалення, використання, поширення, знеособлення, блокування), а також надає право на включення своїх персональних даних до бази слухачів (студентів) шляхом укладення цього Договору.
12. Реквізити Виконавця
Електронна адреса для комунікації:
корпоративне навчання - office@yappicorp.com.ua, тел. 0-800-359-301, (063) 524-41-77;
навчання у Яппі Бізнес - yappif@gmail.com, тел. (063) 723-52-25.
Редакція від 1 жовтня 2024 року
ДОДАТОК № 1
(є невід'ємною частиною договору)
до Публічного договору (оферти) надання послуг допоміжної освіти з вивчення англійської мови
ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ
Yappi
Yappi Corporate
Мережа шкіл англійської мови YAPPI:
ПП «ЯППІ»
Код ЄДРПОУ: 37771525
Р/р: IBAN UA46 305299 00000 26001026223971, ПАТ Приват банк, МФО 305299
Юридична адреса: 01103, місто Київ, вулиця Верхогляда Андрія, будинок № 3, офіс 3.
Фізичні особи підприємці
ФОП Васільєв Віталій Олексійович
Код 3139620692 IBAN UA163052990000026009050341155
ФОП Герасименко Марія Сергіївна
Код 3162206781 IBAN UA903220010000026006310001635
Редакція від 1 жовтня 2024 року
ДОДАТОК No 2
(є невід'ємною частиною договору)
до Публічного договору (оферти) надання послуг допоміжної освіти з вивчення англійської мови
Заява
на отримання Замовником послуг офлайн програм школи англійської мови YAPPI
Я, (Замовник), прошу прийняти та допустити мене до відвідування офлайн програм школи англійської мови “ YAPPI” в період карантину на умовах, визначених постановою Кабінетом Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів”, а також надаю згоду на виконання всіх протиепідеміологічних заходів зі сторони керівництва школи англійської мови “YAPPI” для виконання карантинних заходів.
Мені відомо про всі офіційно заявлені ризикигострої респіраторної хворобиCOVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Також я обізнана(ий) про умови карантину для запобігання поширенню цієї хвороби і умови послаблення протиепідемічних заходів.
Мені відомо, що Виконавець послуг не несе відповідальності за особисті речі Замовника і не несе відповідальності за Замовника послуг за межами навчальної аудиторії, а також до та після закінчення її заняття чи програми, крім випадків виїзних екскурсій.
Я самостійно ознайомилася(вся) з положеннями вказаної постанови Кабінетом Міністрів України від 20 травня 2020 року No392 та з регламентом відновлення освітнього процесу у закладах освіти та режиму їх роботи після зняття карантинних обмежень. Відповідні вимоги законодавства мною повністю усвідомлені, тому я зобов’язуюсь дотримуватися і повністю виконувати всі вимоги для забезпечення безпеки і умов допуску до школи англійської мови “YAPPI”.
Я усвідомлюю, що відповідальність за надання недостовірної інформації про стан здоров'я, мого епідеміологічного оточення покладається повністю на мене.У разі виявлення у мене позитивного тесту на COVID-19, я зобов'язаний впродовж 24 год повідомити адміністратора свого офісу.
При цьому я в повній мірі усвідомлюю потенційно можливі шкідливі ризики і наслідки для життя і здоров'я, у зв'язку з відвідуванням школи англійської мови “YAPPI” у період дії послаблення карантинних заходів.
Я підтверджую, що рішення про перебування в школі англійської мови “YAPPI” прийнято мною усвідомлено, з власної волі, без будь-якого примусу, при повній дієздатності.
Я відмовляюся від всіх претензій правового характеру до школи англійської мови “YAPPI” у разі виявлення у менегострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Редакція від 1 жовтня 2024 року