Публічний договір (оферта)
надання послуг допоміжної освіти із навчання іноземної мови
Цей Публічний договір (оферта) є офіційною пропозицією Виконавця на адресу необмеженого кола осіб укласти Договір надання послуг допоміжної освіти із навчання іноземної мови дистанційним способом на умовах, визначених цією Офертою(далі – Договір або Оферта).
Цей Договір укладається з урахуванням вимог статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного кодексу України та є рівносильним Договору, підписаному Сторонами.
Умови Договору є однакові для всіх.
Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною правоздатністю та дієздатністю, а також усіма правами і повноваженнями, достатніми для укладення та виконання Договору.
1. Порядок укладання Договору
1.1. Чинна редакція Договору завжди розміщена на офіційних сторінках Виконавця https://yappi.com.ua/, https://yappi.cloud/ та https://yappicorp.com.ua/ і в обов’язковому порядку надається для ознайомлення Замовнику.
1.2. Замовник здійснює акцепт Договору після ознайомлення з його умовами.
1.3. Акцепт умов Договору вважається дійсним з моменту вчинення будь-якої з наведених конклюдентних дій:
- проставлення галочки «Ознайомлений із публічною офертою»;
- заповнення реєстраційної форми;
- проходження тестування; (якщо передбачено Виконавцем і здійснено Замовником);
- оплата Послуг.
1.4. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Акцепту. Акцептуючи Замовник також підтверджує, що повністю розуміє та погоджується із умовами цього Договору. У разі незгоди з умовами цього Договору укладення Договору не є можливим.
2. Визначення термінів
Акцепт – повне, безумовне і беззастережне прийняття Замовником усіх умов даного Договору, без будь-яких виключень чи обмежень, що здійснюється у порядку, передбаченому п. 1.3. Договору.
Виконавець – школа англійської мови YAPPI, від імені та в інтересах якої діють одна чи декілька юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, компанії у складі її мережі, а також пов’язані з нею юридичні особи, фізичні особи-підприємці, їхні законні попередники, правонаступники.
Клієнт - юридична особа, фізична особа-підприємець або інша організація, що замовляє та оплачує Послуги для третіх осіб (працівників, представників тощо). За потреби з таким Клієнтом укладається окремий договір про надання послуг («Основний договір»).
Слухач – фізична особа, визначена Клієнтом, яка безпосередньо отримує Послуги Виконавця.
Учасник Live Speaking Club - фізична особа (яка досягла 18-річного віку та має повну цивільну дієздатність), яка замовляє та оплачує Speaking Club для особистого використання. Додаткові умови надання цих Послуг наведені в Додатку 2 до цього Договору.
Замовник – Клієнт та/або Учасник Live Speaking Club, які Акцептували цю Оферту. У тексті Договору термін «Замовник» застосовується до обох категорій Клієнтів та Учасників Live Speaking Club у випадках, коли відповідний пункт або умова стосується їх однаково. Якщо ж пункт Договору або відповідний Додаток містить умови, що стосуються виключно однієї категорії, в ньому буде прямо зазначено «Клієнт» або «Учасник Speaking Club».
Сторони – спільне найменування Виконавця та Замовника.
Послуги – освітні послуги з навчання іноземної мови, що можуть надаватися як у дистанційній (онлайн), так і в очній (офлайн) формі, які можуть включати курс навчання, безкоштовні Speaking Club, Live Speaking Club, індивідуальні або групові заняття, тренінги, консультації чи інші види освітніх заходів.
Курс – сукупність навчальних уроків (відео-матеріалів, завдань, тощо), які складені відповідно до певної тематики та в межах яких надаються послуги.
Live Speaking Club – форма надання Послуг, що полягає в проведенні онлайн-зустрічей у груповому форматі з метою розвитку та вдосконалення навичок усного мовлення англійською мовою, спрямовані на практичне застосування англійської мови у спілкуванні.
Заняття – одиниця навчального процесу, під час якої Виконавець надає освітні послуги Замовнику відповідно до програми навчання, форми організації Занять (індивідуальної, групової або у форматі Speaking Club) та затвердженого графіка.
Заморожене заняття – заняття, участь у яких тимчасово призупинена на підставі звернення Замовника або рішення Виконавця, з можливістю їх подальшого відпрацювання у визначений Сторонами строк, відповідно до умов цього Договору.
Заморожені кошти - грошова сума, яка є залишком попередньої оплати за Послуги (за вирахуванням вартості вже наданих та/або пропущених Замовником Занять), і щодо якої Замовник погодився використати її для оплати Послуг Виконавця (або його партнерів) у майбутньому протягом 12 календарних місяців з дати прийняття такого рішення.
Платформа yCloud – автоматизований програмний комплекс, що адмініструється Виконавцем, призначений для дистанційної взаємодії Сторін. Навчальна Платформа забезпечує Слухачу та/або Замовнику доступ до навчальних матеріалів, розкладу Занять, а також містить Приватний акаунт.
Приватний акаунт – обліковий запис Замовника на Платформі yCloud, який адмініструється Виконавцем і через який Замовник отримує доступ до навчальних матеріалів, іншу необхідну для виконання договору інформацію.
3. Предмет договору
3.1. Виконавець надає Послуги Замовнику спрямовані на підвищення рівня володіння іноземною мовою, які Замовник зобов’язується прийняти та оплатити на умовах і в порядку, визначених у даному Договорі.
3.2. Місце надання Послуг - онлайн або офлайн у місці, попередньо письмово погодженому Сторонами.
4. Характеристика послуг
4.1. Згідно з цим Договором, Виконавець надає Замовнику наступні послуги: групові та індивідуальні заняття з іноземної мови за Курсами, розробленими Виконавцем, Live Speaking Club та доступ до Платформи yCloud.
4.2. Замовник обирає один або декілька Курсів та навчається за запропонованим графіком.
4.3. Тривалість Курсів та інших Послуг:
4.3.1. Початком надання Послуг вважається дата першого Заняття, визначеного розкладом на Платформі yCloud.
4.3.2. Тривалість Курсу та кількість Занять визначається на Платформі yCloud.
5. Права та обов’язки Сторін:
5.1. Виконавець зобов’язаний:
5.1.1. надавати Послуги, пов’язані з підвищенням рівня володіння іноземною мовою якісно та в повному обсязі, в порядку та на умовах, визначених цим Договором;
5.1.2. надавати Замовнику інформацію, що стосується надання Послуг за допомогою засобів телефонного, поштового, електронного зв’язку, особисто та через платформу yCloud;
5.1.3. інформувати Замовника про будь-які обставини, що перешкоджають або можуть перешкоджати якісному, своєчасному чи повному наданню Послуг відповідно до Договору.
5.2. Виконавець має право:
5.2.1. не переводити Замовника та/або Слухача на наступний рівень, якщо рівень його знань не відповідає вимогам навчального Курсу;
5.2.2. запропонувати навчання у групі, відповідного рівня володіння іноземною мовою;
5.2.3. припинити надання Послуг Замовнику в разі порушення ним умов Договору. Відновлення надання Послуг здійснюється після повного усунення порушень;
5.2.4. у будь-який момент припинити надання Послуг Замовнику в односторонньому порядку у разі порушення Замовником та/або Слухачем етичних норм та правил поведінки, якщо така поведінка під час Занять перешкоджає належному виконанню Виконавцем своїх обов'язків та/або унеможливлює ефективне сприйняття інформації іншими Слухачами та/або Замовниками. У такому разі грошові кошти, які були сплачені Замовником за надання Послуг, не повертаються;
5.2.5. залучати для здійснення своїх обов’язків третіх осіб, які мають необхідну кваліфікацію для надання конкретного виду Послуг;
5.2.6. перевіряти надану Замовником інформацію, а також виконання Замовником умов Договору;
5.2.7. використовувати адресу електронної пошти, надану Замовником, для направлення організаційних листів та/або повідомлень.
5.2.8. отримувати плату за Послуги відповідно до умов даного Договору;
5.3. Замовник зобов’язаний:
5.3.1. у повному обсязі й у терміни, визначені Договором, вносити плату за Послуги, що надаються.
5.3.2. дотримуватись та забезпечувати дотримання правил поведінки та морально-етичних принципів під час отримання Послуг.
5.3.3. ознайомитись та прийняти умови згідно з цим Договором та Додатками до нього, виконувати всі належні умови для отримання Послуг.
5.3.4. забезпечити стабільний інтернет, робочу гарнітуру, камеру, мікрофон.
5.4. Замовник має право:
5.4.1. доступу до Платформи yCloud;
5.4.2. отримувати Послуги належної якості, що відповідають програмі Курсу, методології Виконавця та вимогам законодавства України;5.4.3. придбати доступ до навчальних матеріалів згідно з вартістю, вказаної на Платформі yCloud;
6. Ціна Послуг та порядок оплати
6.1. Ціна Послуг визначається відповідно до інформації, розміщеної на офіційних сторінках Виконавця https://yappi.com.ua/, https://yappicorp.com.ua/, https://speak.yappi.com.ua/, https://yappi.cloud/ та може змінюватися Виконавцем.
6.2. Оплата Послуг здійснюється у порядку та на умовах, визначених Додатками до цього Договору.
6.3. Оплата Послуг здійснюється в національній валюті України – гривні та/або іноземній валюті згідно з цінами, вказаними на офіційних сторінках Виконавця https://yappi.com.ua/, https://yappicorp.com.ua/, https://speak.yappi.com.ua/, https://yappi.cloud/ на момент оплати, у безготівковій формі, шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця або за допомогою інших платіжних засобів.
6.4. Виконавець не приймає платежі, ініційовані від: (1) Фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та/або (2) Фінансових установ, щодо яких застосовано санкційні обмеження, введені згідно із законодавством України. (3) Юридичних осіб, кінцевим бенефіціарним власником, учасником/засновником яких є Російська Федерація та/або Республіка Білорусь, громадяни Російської Федерації та/або Республіки Білорусі, або юридична особа, створена відповідно до законодавства цих держав. фінансових установ, на які поширюються санкційні обмеження, введені згідно із законодавством України.
6.5. Моментом оплати вважається момент зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
7. Відповідальність Сторін
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх обов’язків по Договору, Сторони несуть відповідальність з урахуванням умов цього Договору.
7.2. За порушення строків оплати наданих послуг Замовник сплачує на користь Виконавця пеню за кожний день прострочення в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення оплати, від вартості неоплачених чи несвоєчасно оплачених Послуг.
7.3. Сплата штрафних санкцій не звільняє Замовника від належного виконання взятих на себе зобов’язань за цим Договором.
7.4. Виконавець не несе відповідальності за недостовірні та неповні дані, що надані Замовником.
7.5. Замовник зобов’язується вказувати достовірні дані при реєстрації̈.
7.6. Виконавець звільняється від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов’язань, передбаченим цим Договором, якщо невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, таких як: стихійні лиха, пожежа, повені, страйки, інші обставини, якщо вони вплинули на виконання Сторонами цього Договору. Під обставинами непереборної сили треба розуміти обставини, що виникли протягом терміну дії цього Договору в результаті непередбачених та невідворотних Сторонами подій. У цих випадках виконання Сторонами зобов’язань за Договором відтерміновується відповідно до часу, протягом якого діють такі обставини та їх наслідки.
7.7. Сторона, для якої створилися умови, за яких неможливе виконання зобов’язань за Договором внаслідок обставин непереборної сили, повинна письмово сповістити іншу Сторону про настання цих обставини без жодних зволікань, не пізніше 30 (тридцяти) днів з дати їх виникнення. Повідомлення повинне містити дані про настання та характер обставин і про їх можливі наслідки.
7.8. Належним доказом існування обставин непереборної сили є довідка Торгово-Промислової Палати України.
7.9. Виникнення зазначених обставин не є підставою для відмови Замовника від плати на навчальні послуги, надані до їх виникнення та відмови Виконавця послуг від надання навчальних послуг відповідно до проведеної Замовником оплати.
7.10. У разі, якщо дія форс-мажорних обставин триває більше 60-и днів, кожна із Сторін має право поставити питання про розірвання цього Договору, шляхом направлення письмового повідомлення.
7.11. У разі настання непередбачуваних або екстремальних обставин (хвороба представника Виконавця, інші життєві обставини, які загрожують життю, безпеці та/або здоров’ю) Виконавець має право скасувати заняття, попередивши про це Замовника. У разі відсутності викладача або неможливості його замінити, заняття переноситься на кінець семестру або, за попередньою домовленістю викладача з групою, на будь-яку дату протягом семестру. У випадку виникнення технічних збоїв (несправностей) у роботі Платформи yCloud, які призвели до неможливості надання Послуг або їх переривання під час проведення Заняття, тривалість відповідного Заняття подовжується пропорційно часу, протягом якого тривав збій.
8. Права інтелектуальної̈ власності
8.1. З урахуванням положень цього Договору, Цивільного кодексу України, Законів України «Про авторське право та суміжні права», «Про інформацію», Сторони домовилися, що:
- усі навчальні матеріали, що використовуватимуться з метою виконання даного Договору, охороняються авторським правом;
- на всі об’єкти інтелектуальної̈ власності, надані під час реалізації̈ цього Договору Виконавцем, всі та будь-які виключні майнові права, в тому числі зазначені в статті 424 Цивільного кодексу України, на об’єкти інтелектуальної̈ власності (авторського права) з моменту створення таких об’єктів у повному обсязі належать Виконавцю послуг.
8.2. Замовник має право використовувати матеріали виключно для цілей̆ виконання цього Договору. При цьому, майнові права інтелектуальної̈ власності на навчальні матеріали залишаються у Виконавця. Ніщо в цьому Договорі не повинно тлумачитись як передача Виконавцем послуг будь-яких майнових прав інтелектуальної̈ власності на навчальні матеріали та/або дозвіл на використання таких навчальних матеріалів в цілях інших, ніж визначені Договором.
8.3. Усі навчальні матеріали можуть бути використані наступними способами: шляхом ознайомлення з ним (шляхом перегляду, прочитання, прослуховування, іншого ознайомлення в залежності від виду матеріалу, а також шляхом відтворення виключно в особистих цілях).
9. Порядок вирішення спорів
9.1. У разі виникнення спорів при виконанні Сторонами цього Договору Сторони будуть вживати усіх заходів для їх вирішення шляхом переговорів. У випадку неможливості їх врегулювання шляхом переговорів зацікавлена Сторона звертається до суду відповідної юрисдикції̈ згідно з чинним законодавством України.
10. Термін дії Договору та порядок розірвання Договору
10.1. Договір вважається укладеним і вступає в силу з моменту його Акцепту Замовником, і діє протягом усього строку надання Послуг, або до моменту розірвання на підставах, визначених умовами Договору та/або нормами чинного законодавства України.
10.2. Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір у випадку:
- невиконання Замовником своїх обов’язків за цим Договором, у тому числі у випадку порушення строків оплати;
- відмови Замовника отримувати Послуги.
У випадку припинення дії Договору за наведеними вище обставинами, сплачені Замовником платежі за цим Договором не повертаються.
10.3. Цей Договір може бути достроково розірваний̆ за домовленістю Сторін або за рішенням суду.
11. Заключні положення
11.1. Відео- та фотозйомка навчального або розважального процесу за участю Замовника здійснюється Виконавцем за попередньою згодою Замовника. Замовник також надає окрему згоду на використання свого зображення та (або) фото- і відеоматеріалів за його участю в рекламних матеріалах, соціальних мережах та на вебсайтах Виконавця.
11.2. Виконавець послуг має право в односторонньому порядку вносити зміни й доповнення до Договору шляхом оприлюднення їх на своїх офіційних сторінках в мережі Інтернет. Зміни вступають в силу з моменту їх оприлюднення, якщо інший термін не визначений додатково при їх оприлюднені.
11.3. Всі додатки, зміни та доповнення до цього Договору становлять його невід’ємну частину.
11.4. Замовник Послуг надає свою згоду на обробку своїх персональних даних (у тому числі: збір, зберігання, систематизація, зміна, видалення, використання, поширення, знеособлення, блокування), а також надає право на включення своїх персональних даних до бази слухачів (студентів) шляхом укладення цього Договору.
12. Реквізити Виконавця
Електронна адреса для комунікації:
корпоративне навчання - [email protected], тел. (063) 524-41-77; (063) 723-52-25
Редакція від 1 грудня 2025 року
ДОДАТОК №1
до Публічного договору (оферти)
Додаткові умови надання Послуг Клієнтам та/або Слухачам
Цей Додаток є невід’ємною частиною Договору та регулює порядок оплати, скасування, перенесення Занять та спеціальні мови.
1. Оплата Послуг
1.1. Клієнт здійснює оплату Послуг у строки та на умовах, визначених Основним договором та/або у Рахунку-фактурі.
2. Доступ до навчальних матеріалів
2.1. Клієнт та/або Слухач отримує доступ до Платформи yCloud та право безкоштовного доступу до електронної версії підручника та навчальних матеріалів протягом строку дії Курсу. Після завершення навчання доступ до електронної версії підручника залишається активним протягом 30 (тридцяти) календарних днів.
3. Зміна Курсу
3.1. У разі зміни Клієнтом та/або Слухачем Курсу на дорожчий, Замовник зобов'язаний доплатити різницю у вартості. У разі зміни Курсу на дешевший, різниця коштів Замовнику не компенсується і не підлягає «замороженню».
4. Правила скасування та «замороження» Занять
4.1. Клієнт має право «заморозити» Заняття за умови завчасного повідомлення Виконавця у порядку, передбаченому Договором.
4.2. Групові Заняття можуть бути «заморожені» для всієї групи у разі наявності такої функції у персональному кабінеті. Ліміт на таке призупинення встановлюється на Платформі yCloud.
Індивідуальні Заняття можуть бути «заморожені» лише у межах встановленого ліміту, встановленого на Платформі yCloud.
4.3. Мінімальний строк повідомлення для «замороження» Заняття:
для онлайн-Занять — не менше ніж за 2 години до початку.
для офлайн-Занять — не менше ніж за 5 годин до початку.
Якщо Заняття починається о 08:00 або о 09:00 — повідомлення надсилається не пізніше 21:00 попереднього дня за Київським часом.
Якщо Заняття починається о 08:00 або о 09:00 у понеділок — повідомлення надсилається до 21:00 п’ятниці за Київським часом.
4.4. Наслідки пропуску строків для скасування та/або «замороження» Заняття:
4.4.1. у разі несвоєчасного повідомлення, Заняття вважається відвіданим та підлягає оплаті.
4.4.2. пропущені групові Заняття повторно не проводяться;
4.4.3. Клієнт та/або Слухач має право отримати запис Заняття.
4.4.4. кошти за пропущені Заняття не повертаються, оскільки Виконавець поніс витрати на підготовку та забезпечення Заняття.
4.5. Виконавець має право перенести Заняття на іншу дату або на кінець Курсу.
5. Правила участі у Speaking Club
5.1. Клієнт та або Слухач має право приймати участь у безкоштовних Speaking Club. Реєстрація для участі здійснюється шляхом заповнення відповідної форми на Платформі yCloud.
5.2. Участь можлива за умови наявності вільних місць та обов’язкової попередньої реєстрації.
5.3. Клієнт та/або Слухач зобов’язується надіслати повідомлення про неможливість участі не пізніше ніж за 5 годин до початку Speaking Club.
5.4. У разі пропуску безоплатних заходів без завчасного попереднього скасування Виконавець має право заблокувати доступ до таких занять до завершення Курсу.
5.5. Клієнт та/або Слухач має право брати участь у платних Live Speaking Club, порядок проведення та умови участі у яких визначаються Додатком 2 до цього Договору.
6. Порядок та терміни розірвання Договору
6.1. Клієнт має право достроково розірвати цей Договір в односторонньому порядку, повідомивши Виконавця шляхом заповнення електронного запиту (посилання на який надається адміністратором). При цьому, якщо до закінчення оплаченого Курсу залишається менше ніж 30 (тридцять) календарних днів, кошти за невикористані Заняття не повертаються. На письмову вимогу Клієнта кошти за невикористані Заняття можуть бути зараховані як оплата за інші Послуги Виконавця (зокрема участь у Speaking Club).
7. Повернення Коштів
7.1. Замовник не має права вимагати повернення або зменшення вартості Послуг, якщо не скористався Послугами з власної ініціативи.
7.2. Послуги вважаються наданими пропорційно кількості проведених Занять.
7.3. Запит на повернення залишку коштів (за вирахуванням оплати відвіданих занять) може бути поданий Замовником протягом 7 (семи) календарних днів після першого Заняття, шляхом направлення письмової заяви на адресу Виконавця.
8. «Заморожені кошти»
8.1. У випадку розірвання договору Замовник може «заморозити» залишок коштів у повному обсязі протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати повідомлення Виконавця про свій намір «заморозити кошти».
8.2. «Заморожені кошти» можуть бути активовані та враховані при оплаті за навчання протягом 1 (одного) року в будь-якому з проектів мережі Green Forest: «Green Forest», «Yappi» або «Green Country».
8.3. «Заморожені кошти» поверненню не підлягають. Повторна «заморозка» грошових коштів не здійснюється.
9. Спеціальні умови та знижки
9.1. У разі навчання 2-х та більше осіб з однієї сім’ї у школі англійської мови YAPPI, кожному надається знижка 5%.
9.2. Якщо одна особа хоче навчатися у двох проектах паралельно (Green Forest, Green Country), то на Курс за нижчою ціною буде надана знижка у розмірі 30% за умови закінчення обох Курсів.
10. Регулювання розбіжностей
10.1. У разі розбіжностей та/або суперечностей між Основним договором та цим Додатком перевага надається Основному договору.
ДОДАТОК №2
до Публічного договору (оферти)
Порядок надання Послуги Live Speaking Club
Цей Додаток є невід’ємною частиною Договору та регулює порядок надання Послуги Live Speaking Club.
1. Оплата Послуги Live Speaking Club
1.1. Учасник Live Speaking Club зобов’язаний здійснити оплату Послуги у повному обсязі, авансом до початку проведення Live Speaking Club, відповідно до вартості, зазначеної на Платформі yCloud.
2. Абонементи
2.1. Учасник Live Speaking Club має право придбати абонемент на визначену кількість відвідувань відповідно до цін, розміщених на офіційних сторінках Виконавця.
3. Порядок перенесення Live Speaking Club та повернення коштів
3.1. Учасник Live Speaking Club зобов’язаний повідомити Виконавця про відмову від участі у Live Speaking Club не пізніше ніж за 8 (вісім) годин до запланованого часу початку відповідного Заняття..
3.2. У разі своєчасного повідомлення Учасником Live Speaking Club, Виконавець надає можливість перенести участь на іншу дату не пізніше ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів від дати запланованого Заняття. Перенесення допускається один раз протягом одного календарного місяця для одного конкретного Заняття.
3.2. Якщо протягом 14 календарних днів Учасник Live Speaking Club не узгодив нову дату, послуга вважається наданою, а сплачені кошти поверненню не підлягають.
3.3. Якщо повідомлення про неможливість участі надійшло пізніше ніж за 8 годин до початку Speaking Club або Замовник не приєднався без попередження, відповідне заняття вважається таким, що відбулося. Сплачені кошти не підлягають поверненню чи повторному використанню.
3.4. Учасник Live Speaking Club не має права вимагати зменшення вартості Послуг або повернення коштів, якщо він не скористався Послугами з власної ініціативи.
3.5. Послуги вважаються наданими пропорційно кількості проведених Занять та/або переданих навчальних матеріалів.
4. Скасування з боку Виконавця
4.1. Виконавець має право скасувати Live Speaking Club у разі виникнення форс-мажорних або інших поважних обставин. У такому випадку Учаснику Live Speaking Club пропонується інша дата або зарахування заняття на майбутній період. Повернення коштів здійснюється за домовленістю Сторін в індивідуальному порядку. Оскільки запит включає кілька складних завдань, включаючи аналіз, надання рекомендацій щодо оптимізації відповідно до українського законодавства, а також переклад на російську та англійську мови, я розділю відповідь на окремі частини для кращого сприйняття.
Чинна редакція від 15.12.2025