Як написати діловий лист англійською: структура та зміст
Якщо перед вами постало завдання з написання офіційного листа англійською мовою, не поспішайте панікувати. У цій статті ви знайдете підказки та правила ведення ділового листування англійською, які обов'язково врятують ситуацію.
Як написати діловий лист англійською?
Перша порада, яка допоможе і написати, й оформити, і зрозуміти, як у цілому виглядає діловий лист англійською, полягає в пошуку прикладів в інтернеті. Вести листування буде простіше, якщо тримати перед очима шаблон, в якому необхідно лише замінити інформацію. В ідеалі складати таке повідомлення краще під керівництвом наставника – викладача мовних курсів, який допоможе зі структурою, формулюванням речень і з оформленням у цілому. Вивчаючи ділову англійську на спеціальних мовних курсах, на одному із занять ви обов'язково розглянете тему ведення ділового листування.
Щоб написати робочий лист, слід вивчити приклади
Наводимо класичну структуру, яка використовується для оформлення ділових листів англійською мовою.
1. Початок листа
Оформлення вимагає, щоб у верхній частині листа був вказаний відправник і одержувач, а також їхні адреси. Сам лист слід почати коротким привітанням англійською мовою і представленням.
2. Викладення суті
Оскільки йдеться про ділове листування, слід одразу написати суть звернення. Наприклад, якщо хочете влаштуватися на роботу, напишіть, звідки дізналися про компанію та чому хочете отримати вільну посаду.
3. Завершення
Написавши діловий лист англійською, подякуйте за виділений час і напишіть, що сподіваєтеся на відповідь.
Як вести ділове листування англійською?
Ділове спілкування вимагає шанобливого ставлення до одержувача. Тому варто уникати розмовної мови, наприклад, вітання «Ні!». Втім, у сучасному спілкуванні люди трохи відходять від подібних правил, особливо коли кореспонденція адресується не керівнику. Надсилаючи меседж колезі з іншої компанії, ви можете не використовувати строгий діловий стиль, хоча завжди потрібно дивитися за ситуацією.
Як оформити діловий лист англійською мовою?
Просто вкажіть у верхньому правому куті адресу/ім'я відправника, а також контакти одержувача. Потім складіть тіло листа, в якому слід представитися та вказати причину звернення. Якщо основний текст виходить об'ємним, розбийте його на абзаци – подібна особливість оформлення цінується як в українській, так і в англійській мові. Прощання також слід написати окремо від основного тіла листа.
Актуально як ніколи! Якщо тобі довелося починати все спочатку – ось добірка коротких курсів англійської для влаштування на роботу від онлайн-маркету курсів Booyyа.
Тримай -30% з промокодом HIRED30 і проходь курси:
- LinkedIn Tutorial – 259 грн
- Business English: CV, Cover Letters and Job Interviews – 207 грн
- Elevator Pitch – 155 грн
- 100 прикметників англійською для роботи в офісі – 207 грн
- SMALL TALK в бізнес-середовищі – 207 грн
та інші
Прокачай силу, дух і англійську з Booyyа. Все буде Україна!
Як виглядає діловий лист англійською?
Офіційний лист англійською мовою має виглядати максимально просто: класичний шрифт, середній розмір букв, обов'язково чорний текст на білому папері. В оформленні кореспонденції англійською мовою можна використовувати логотип компанії, яку ви представляєте, – так лист буде виглядати солідніше.
Не забувайте, що сучасний бізнес більше підтримує електронне ділове листування.
Читайте також:
Найбільша мережа шкіл англійської в Україні
Хочеш на безкоштовний пробний урок?