Бізнес

5515

08.02.2016

Gamification: маркетинговий виверт чи тренування розуму

Ми настільки від усього втомилися, що, здавалося б, неможливо вже нас чимось і здивувати.

Різноманітність товарів і послуг часто puts you in a quandary (збиває з пантелику), і навіть хороша улюблена робота набридає. Оточений всім таким необхідним людина відчуває себе stuck in a rut.

Такій людині і продати щось складно - вона не знає, чого їй хочеться, і змусити працювати продуктивно важко - нудно їй і все тут. Саме в цей момент gamification comes in place.

If you were to just think of your life, то, напевно, знайдете приклади gamification, які have motivated you to do something.

Have you ever made bids на аукціонах? Накопичували бонуси? Збирали фішки або virtual currency? (Пам'ятаєте дитячу гру в «магазинчик»?) Користувалися послугою free shipping при покупці від n-ї суми? Виконували план продажів, щоб отримати бонус? Можете самі продовжити список ...

Чи відчуваєте смак перемоги? - Правильно. It's your win-state achievement! Почуття переможця. Щоб ви не робили - ви заслужили це почуття разом зі знижкою або будь-якою іншою «перевагою» за чергову покупку.

Мотивація покупців різноманітна, як і самі покупці. Nike, наприклад, запускав гру за участю відомих спортсменів, за аватарами яких потрібно було «наглядати» в зимовий час, щоб не замерзли (Звичайно ж, Nike одягав всіх).

Гравці with the highest scores отримали приз - a trip for two to meet one of the Nike athletes. Круто, правда?!

Зараз Nike пропонує стати членом NTC (Nike Training Club), що, треба визнати, вельми зручно і корисно для вашого здоров'я, якщо ви не addicted shopaholic, якому ну зовсім незручно займатись спортом в старих trainers. Якщо ж це так, то ви, швидше за все, виявите себе в магазині, видивляючись на новинки спорттоварів, а не вдома з гантелями в руках. А найбільш свідомі люди are driven by a sense of growth towards a goal and accomplishing it. На даному прикладі - загартуванням сили волі і м'язів, а також хороше самопочуття. Погодьтеся - це найкращий бонус ever!

Гейміфікація вельми підступна, оскільки будується на психології людини. У вас має бути постійне бажання долати перешкоди, якими ви згодом зможете пишатися. Jane McGonigal, відомий game designer і PhD in Performance Studies (дослідження працездатності!), Дає таке визначення ігор - "unnecessary obstacles that we volunteer to tackle." Так, якби не існували всі правила гри в гольф, кожен зміг би забити м'яч у лунку. А це не цікаво.

Мета гейміфікації - поєднати почуття отримання результату й успіху з щоденним використанням продуктів і послуг (якщо говорити про сферу торгівлі) або ж - прив'язати вас до більш продуктивного виконання поставлених начальством цілей. Тут вже не можу не згадати всім відомі офіси Google - там люди постійно живуть в грі і працюють, граючи!
Як і у всіх сучасних винаходах, в gamification можна знайти свої perks and drags. Погодьтеся, є різниця між дитиною, що використовують портали вивчення іноземної мови в ігровій формі і дитиною, яка вирощує капусту на віртуальній фермі і викладає урожай в VK замість того, щоб вивчити пару нових слів?

У якій ролі відчуваєте себе комфортно ви - a savvy shopper або ж людина розумна?

Можливо, варто змінити правила. Спробуйте провести три години in a shopping mall не купивши a single item. Well played!

Читайте також:

Хочеш на безкоштовний пробний урок?

Close

Оберіть спосіб зв'язку з нами

Залишились питання? Пишіть сюди, ми постараємось допомогти.

Telegram Viber
Close

Зворотний дзвінок

Ми передзвонюємо у будні дні з 10:00 до 18:00.