Лексика

4485

27.01.2020

Ділове листування англійською: як не помилитися

Бізнес-листування – важливий елемент взаємодії з партнерами, керівництвом або підлеглими. У такого процесу є свої особливості, правила та вимоги. Щоб триматися гідно, не зашкодивши репутації компанії, ви повинні знати, як правильно вести ділове листування англійською. Для цього потрібно врахувати масу нюансів – тон і формат спілкування, стиль викладу свого листа. У статті ви дізнаєтеся, як уникнути незручних ситуацій під час ведення бізнес-листування, що є ділова англійська у форматі щоденних надсилань листів сотням одержувачів.


Що потрібно знати про англійську для ділового спілкування?
 

Якщо ви знайомі з щоденними відправками листів діловим партнерам, підрядникам, замовникам, то знаєте, як важливо дотримуватися правильного стилю в складанні email. Так, є три стилі англійської мови для ділового спілкування:

  • formal – офіційний;
  • semi-formal – напівофіційний;
  • informal – неофіційний.

До першого виду можна віднести спеціальну лексику, а до останнього – сленг і просторіччя. Щоб визначитися зі стилем, важливо розуміти, хто одержувач листа. Для вас це може бути дивним, але навіть одне речення або фраза, що не відповідає передбачуваному стилю повідомлення, може змінити думку про відправника.
 

Що потрібно знати про англійську для ділового спілкування?


У Formal стилі вибачення будуть звучати приблизно так:
We regret to inform you that…                        

В Informal це ж речення трансформуються в:
I’m sorry but …                                   

Тепер давайте з’ясуємо, коли доречно використовувати той чи інший стиль у діловому листуванні англійською.

1. Офіційний буде доречний, якщо ви пишете серйозні інформативні огляди, новини, презентації та спічі. Передбачає використання складних речень і зворотів, враховуються правила граматики, пунктуації, синтаксису. Стиль викладу – науковий або книжковий. Не допускається застосування сленгу, скорочень, фразових дієслів, ідіом. Лист у такому стилі рекомендується починати з «I am writing to inform you that …».

2. Напівофіційний можна застосувати для англійського ділового листування. Включає тільки чіткі та ділові речення, які коротко та зрозуміло висловлюють суть звернення. Можуть використовуватися фразові дієслова, скорочення, ідіоми. Не варто забувати, що стиль ділового спілкування англійською мовою має бути ввічливим. Тут є свої особливості. Наприклад, якщо ви з людиною збираєтеся зустрітися вперше, використовується слово «meeting». У всіх інших випадках – «seeing».

3. Неофіційний актуальний у звичайному спілкуванні, не пов'язаному з професійною діяльністю. Для нього властиві короткі та скорочені речення, допускається порушення правил письма, використання вигуків. Можете сміливо застосовувати сленг, фразові дієслова.

Сподіваємося, ви змогли розібратися, яка англійська мова для ділового спілкування актуальна в певній ситуації.

Читайте також:

Хочеш на безкоштовний пробний урок?

Close

Оберіть спосіб зв'язку з нами

Залишились питання? Пишіть сюди, ми постараємось допомогти.

Telegram Viber
Close

Зворотний дзвінок

Ми передзвонюємо у будні дні з 10:00 до 18:00.