Бізнес

2924

11.03.2020

Англійський діловий лист: структура та кліше

Діапазон ділової англійської мови дуже широкий. Він включає в себе як стандартні конструкції, так і особливу лексику для бізнес-комунікації. І навіть якщо у вас хороший рівень розмовної англійської, діловий лист може ввести вас у ступор. Звичайно, в інтернеті можна знайти безліч готових зразків, але набагато краще володіти необхідними навичками та складати листи самостійно. Саме в момент, коли вам потрібно написати діловий лист англійською, ви можете зрозуміти, що ваш словниковий запас і знання граматики бажають залишати кращого. Якщо ви хочете справити позитивне враження на партнерів і налагодити з ними довірчі взаємини, наші підказки будуть не зайвими. Засвоївши лексику ділової англійської, фрази вітання та прощання, ви отримаєте ефективний інструмент, який сприятиме розвиткові вашої кар'єри.
 

Англійський діловий лист: структура та кліше

Потрібно написати діловий лист? Англійська мова вам у допомогу!
 

Англійський діловий лист має масу нюансів, що відрізняють бізнес-комунікацію від буденного спілкування. Чіткість, точність і зрозумілість грають тут найважливішу роль. Від того, наскільки грамотна ваша ділова англійська, які фрази вітання і прощання ви використовуєте, залежить не тільки ваша робота, а й діяльність усієї організації. Щоб уникнути непорозумінь, розбіжностей і інших неприємних моментів, дотримуйтесь низки правил. Вони не тільки допоможуть вам скласти лист, але і донести його мету до одержувача. Перед надсиланням не полінуйтеся вичитати лист на помилки та переконайтеся, що він:

  • правильно оформлений;
  • читабельний, лаконічний і місткий;
  • написаний грамотно й по суті;
  • ввічливий, навіть якщо ви складаєте претензію або скаргу.

Якщо вам потрібно написати відповідь на лист від партнерів, зверніть увагу, як він оформлений, у якому стилі подана інформація та які вислови використовуються. Беріть стандартні англійські фрази вітання для ділового листування, уважно перевіряйте реквізити й не забудьте додати заключну частину. Обов'язково дотримуйтеся структури, яка виглядає так:

  • ім'я одержувача й адреса;
  • дата;
  • посилання на сайт вашої компанії;
  • вітання;
  • головна частина;
  • висновок;
  • підпис;
  • ініціали відправника;
  • додатки.

Якщо стандартні фрази вітання для англійського ділового листування, як і інші формальні складові, можна знайти в інтернеті, то над змістом листа доведеться попрацювати самостійно. Помістіть найважливішу інформацію в перший абзац, а в наступних лаконічно та чітко позначте переслідувані цілі. В останньому ж абзаці вкажіть, чого ви очікуєте від одержувача, якими мають бути його дії. У бізнес-комунікації неприпустиме використання розмовних виразів, жаргону та сленгу, а також скорочень і слів із явним емоційним забарвленням.

Читайте також:

Хочеш на безкоштовний пробний урок?

Close

Оберіть спосіб зв'язку з нами

Залишились питання? Пишіть сюди, ми постараємось допомогти.

Telegram Viber
Close

Зворотний дзвінок

Ми передзвонюємо у будні дні з 10:00 до 18:00.