Персонал сучасних готелів зобов'язаний бути душевним, чуйним, відповідальним і розуміти англійську мову для готельного бізнесу. Більш того, кухарі, офіціанти, дворецькі, а також працівники ресепшену також повинні володіти англійською мовою і навіть знати сленг. Англійська для готельного бізнесу дає величезні перспективи для фахівців у цій сфері, формуючи професійні комунікативні навички.
Мрієте про роботу в готелі – скоріше вчіть англійську мову
Англійську мову, як мінімум на рівні Elementary, повинні знати абсолютно всі, хто працює в готелі. Але тим, хто регулярно спілкується з клієнтами, потрібно знати англійську мову на вищому рівні. Керівникам, які хочуть освоїти цю нішу бізнесу і стати гідним суб'єктом зовнішньої економічної діяльності, необхідно серйозно ставитися до підбору персоналу й обирати тих, хто пройшов курси англійської мови.
Перелічимо основні обов'язки, де без англійської мови не обійтися.
Англійська для готелів – це професійний сленг і популярні фрази, які використовуються виключно в цій сфері. До основних тем, які викладаються на корпоративних курсах, можна віднести такі:
Якщо працівники вже знають іноземну не нижче рівня Advanced, можна обійтися і без корпоративної англійської. Достатньо вивчити терміни готельного бізнесу в підручниках або самовчителях.
Під час же навчання на курсах удосконалюються навички читання, мови, розуміння, листи, сприйняття мови на слух і так далі. Також опрацьовуються типові ситуації спілкування в сфері готельного бізнесу.