тел.:        +38 (063) 723-52-25

                +38 (097) 406-37-66

                +38 (050) 688-99-82

[email protected]


Київ

вул. Хрещатик 15, оф. 26.


Business. 16.03.2020

Навіщо потрібна англійська мова для готельного бізнесу?

Автор: Юлія Блажевич

Персонал сучасних готелів зобов'язаний бути душевним, чуйним, відповідальним і розуміти англійську мову для готельного бізнесу. Більш того, кухарі, офіціанти, дворецькі, а також працівники ресепшену також повинні володіти англійською мовою і навіть знати сленг. Англійська для готельного бізнесу дає величезні перспективи для фахівців у цій сфері, формуючи професійні комунікативні навички.

Навіщо потрібна англійська мова для готельного бізнесу?
Мрієте про роботу в готелі – скоріше вчіть англійську мову

Навіщо проходити курси англійської мови для готельного бізнесу

Англійську мову, як мінімум на рівні Elementary, повинні знати абсолютно всі, хто працює в готелі. Але тим, хто регулярно спілкується з клієнтами, потрібно знати англійську мову на вищому рівні. Керівникам, які хочуть освоїти цю нішу бізнесу і стати гідним суб'єктом зовнішньої економічної діяльності, необхідно серйозно ставитися до підбору персоналу й обирати тих, хто пройшов курси англійської мови.

Перелічимо основні обов'язки, де без англійської мови не обійтися.

  1. Спілкуватися з постійним або найманим персоналом, який говорить англійською.
  2. Для готельного бізнесу курси англійської мови допоможуть працювати з іноземними партнерами.
  3. Вміти правильно реагувати і вирішувати проблемні ситуації з громадянами інших країн.
  4. Спілкуватися з постачальниками за кордоном за робочою необхідністю або особистим проханням постояльця.
  5. Для готельного бізнесу курси англійської мови необхідні, щоб розуміти прохання прибирання номера, замовлення їжі в номер, бронювання, надання різного роду допомоги, вирішення конфліктних ситуацій і так далі.

Курси англійської мови для готельного бізнесу

Англійська для готелів – це професійний сленг і популярні фрази, які використовуються виключно в цій сфері. До основних тем, які викладаються на корпоративних курсах, можна віднести такі:

  • телефонні ділові дзвінки;
  • розміщення гостей і бронь номерів;
  • екскурсії та огляд місцевих визначних пам'яток, а також оренда автомобілів;
  • оплата за проживання;
  • різні проблеми і конфліктні ситуації;
  • написання ділових листів;
  • спілкування з клієнтами в ресторані.

Якщо працівники вже знають іноземну не нижче рівня Advanced, можна обійтися і без корпоративної англійської. Достатньо вивчити терміни готельного бізнесу в підручниках або самовчителях.

Під час же навчання на курсах удосконалюються навички читання, мови, розуміння, листи, сприйняття мови на слух і так далі. Також опрацьовуються типові ситуації спілкування в сфері готельного бізнесу.

Читайте також:
Business
Курси бізнес - англійської та 7 помилок у виборі
Володіння англійською мовою на рівні вище середнього – часта вимога роботодавців, особливо в міжнародних компаніях. Тому вивченням бізнес - англійської з кожним роком цікавиться все більша кількість студентів. Курси бізнес - англійської допоможуть успішно провести переговори, пройти співбесіду…
Business
Курси бізнес - англійської в Києві: корисні ідіоми
Навіть ті, хто може похвалитися величезним запасом слів, іноді потрапляють у незручні ситуації під час розмов із носіями мови через такі підступні мовні звороти як ідіоми. Подібні фрази важко зрозуміти, якщо просто дослівно перекладати кожне слово. Особливо небезпечні ідіоми в діловому середовищі, коли…
Business
FYI й інші абревіатури: розшифровка
Навіть людина, далека від англійської мови, напевно знає два найпопулярніші скорочення в бізнес-листуванні: FYI (for your information – зазвичай це імейл, який пересилається комусь для інформації та не вимагає жодних дій) і ASAP (as soon as possible – якомога швидше). Якщо специфічні фрази…
ВИВЧАЙТЕ АНГЛІЙСЬКУ ДЛЯ РОБОТИ
Стартує набір на новий дистанційний курс.