тел.:        +38 (063) 723-52-25

                +38 (097) 406-37-66

[email protected]


Київ

вул. Хрещатик 15, оф. 26.


Business. 02.03.2020

Особливості англійського для хостес

Автор: Тетяна Огородник

Працівники ресепшену – головна сполучна ланка між готелем і постояльцями. Мова хостес має бути грамотною, обдуманою, ввічливою, а головне – зрозумілою для гостей. Багато з них іноземці, тому рівень англійської для працівників готелю є чи не найбільш важливою вимогою під час прийому на роботу. А все тому, що англійська для хостес – це універсальний інструмент для налагодження контакту з гостями. Здатність чітко розуміти їхні запити й надавати точну інформацію про роботу готелю безпосередньо впливає на рівень сервісу.

Незалежно від «зірковості» готелю, працівники ресепшену мають знати англійську хоча б на базовому рівні. Як мінімум, це знадобитися для того, щоб приймати телефонні дзвінки, підтверджувати/скасовувати бронювання або взаємодіяти з іншими готельними департаментами.

Велике питання полягає в тому, наскільки англійська для хостес складна для вивчення. Усе залежить від того, яку мету ви перед собою ставите. Кілька вивчених стандартних фраз допоможе хостес краще розуміти зарубіжних гостей, що сформує у них позитивне враження про готель. Але якщо ви хочете зайняти більш відповідальну та високооплачувану позицію, то вам доведеться серйозніше заглибитися у вивчення англійської для працівників ресепшену.

Особливості англійської для хостес
Англійська для хостес – шанс отримати нову високооплачувану посаду

У принципі, лексика для готельно-ресторанного бізнесу не надто відрізняється від інших сфер обслуговування. Вона спрямована на задоволення запитів гостей, а тому більшість фраз хостес зводиться до того, щоб зрозуміти проблему клієнтів і допомогти вирішити її. Однак просто завчені чергові висловлювання, виголошені без розуміння їх контексту і структури, можуть ввести постояльців в оману. А тому, вирішивши взятися за англійську для хостес, в першу чергу вивчіть:

  • професії працівників;
  • обов'язки;
  • категорії номерів і їх особливості;
  • абревіатури для готельного бізнесу;
  • слова та фрази для хостес, ресторану й конференц-зали;
  • готельні терміни.

Не зайвою буде й так звана «гостинна» англійська для ресепшену. Це набір фраз, які продемонструють ввічливість і прекрасні манери працівника. Вони спрощують процес налагодження контакту з гостями і дозволяють уточнити важливі моменти, що стосуються розподілу номерів. Напрацьовуючи мовні навички, тісно пов'язані з готельним бізнесом, ви отримуєте можливість якнайкраще проявити себе не тільки в очах відвідувачів, а й керівництва готелю.

Особливості англійського для хостес

Читайте також:
Business
Як скласти резюме: поради й сервіси для створення CV
Що спільного у твого телефона, ноутбука та резюме? Усі вони потребують регулярного оновлення. Коли ти не працюєш деякий час або змінюєш сферу діяльності, твоє резюме стає неактуальним. Плюс постійний технологічний прогрес та зміна пріоритетів впливають на очікування від CV (curriculum vitae) в сучасному…
Business
Як підготуватися до співбесіди англійською?
І ось цей зворушливий момент, коли тобі надходить довгоочікуване запрошення на співбесіду, настав. Тепер є можливість показати, як добре тобі вдалось підготуватися до співбесіди англійською. Принципових відмінностей у підготовці до співбесіди англійською та рідною мовою ти не знайдеш. Smart…
Business
Супровідний лист англійською – ТОП-5 ідей та правил
Якщо ти маєш гарне резюме – то й шанси отримати роботу мрії високі. Але якщо ти додаси до нього супровідний лист англійською, твої шанси зростуть удвічі. Переважно супровідні листи англійською пишуть під час пошуку роботи та вступу до іноземних вишів. Деякі роботодавці звертають на нього особливу…
ВИВЧАЙТЕ АНГЛІЙСЬКУ ДЛЯ РОБОТИ
Стартує набір на новий дистанційний курс.