Офіціант є обличчям ресторану, і саме від якості його обслуговування та привітності залежить, чи захочуть гості відвідати це місце знову. Англійська для офіціантів відіграє дуже важливу роль, особливо якщо це стосується ресторанів у великих туристичних містах.
В епоху глобалізації ми повинні бути готовими зустріти іноземця в будь-якому куточку нашої країни. Туризм продовжує активно розвиватися, тому почути іноземну мову можна практично в кожному кафе. Гості країни обідають у тих же ресторанах і кафе, де й місцеві жителі, а офіціант повинен зуміти зустріти їх не тільки доброзичливою усмішкою, але і якісним обслуговуванням.
Англійська для роботи офіціантом може бути й на мінімальному рівні, який забезпечить комунікацію між клієнтом і працівником ресторану. Але щойно з'явиться можливість піднятися кар'єрними сходами та працювати в респектабельному закладі, англійську мову для офіціантів доведеться підтягнути.
Знання англійської – це гарантія ефективної комунікації між співробітниками та гостями закладу
Крім роботи на території України, у співробітників ресторану може також з'явитися можливість влаштуватися на круїзний лайнер або виїхати працювати в іншу країну. І без володіння англійською тут не обійтися.
1. Вивчення розмовної англійської, тобто численних фраз, які часто використовуються офіціантами під час обслуговування клієнтів. Відбувається опрацювання вимови слів, а також психологічне подолання мовного бар'єру.
2. Англійська в ресторані для офіціантів має обов'язково передбачати знання граматики та письма. Це необхідно для складання списку гостей, резервування столиків і так далі.
3. Перегляд відео та прослуховування аудіозаписів, а також розбір типових ситуацій під час обслуговування клієнтів ресторану. Так поліпшується сприйняття англійської мови на слух.
За максимально короткий термін можна вивчити англійську для роботи офіціантом, до якої відносяться терміни, популярні фрази і так далі. Але особливу увагу необхідно приділити побудові речень. Це стосується як стверджувальних, так і питальних фраз. Починати варто з вітання, пропозиції меню, а також побудови запитань про те, чи готовий клієнт зробити замовлення. Англійська в ресторані для офіціанта – не тільки знання мови, а й етика працівника ресторанного бізнесу.
Бояться вчити англійську мову не варто, адже сучасному офіціанту необхідно вивчити лише кілька речей. В першу чергу, потрібно зрозуміти клієнта, підказати йому щось із апетитних страв, а також відповісти на його запитання та при цьому ввічливо поводитись. Без знання англійської мови і ресторанних термінів цей стиль спілкування неможливий, а значить і працювати в гідних закладах навряд чи вдасться. А подбати про цю проблему необхідно завчасно.