тел.:        +38 (063) 723-52-25

                +38 (097) 406-37-66

                +38 (050) 688-99-82

[email protected]


Київ

вул. Хрещатик 15, оф. 26.


Business, Vocabulary. 15.01.2016

Multitasking – виявляється, не завжди добре

Автор: Марія Пищейко

Чи здатні ви займатися тільки чимось одним? Наприклад, слухати виступи колег at a meeting без перевірки пошти чи вечеряти без включеного телевізора? Чи можете зосередитися на підготовці одного звіту, не переживаючи в цей час про решту обов'язків?

У сучасному суспільстві doing one task at a time вважається непродуктивним і навіть downright luxurious. Ми схильні вважати себе multitasking masters і у нас зовсім немає часу розібратися, чи насправді виконувати кілька справ одночасно є ефективним.

Згідно з результатами досліджень нейробіологів, те, що багато хто називає multitasking, насправді - task-switching. Перемикання між заняттями задіює великий об'єм (а іноді і весь) of short-term memory, перевитрата якої може призвести не тільки до забудькуватості, а й до погіршення креативності. Цей процес тільки на перший погляд здається швидким і простим. Дивіться відео.

Багатозадачність - неприродний стан нашого мозку, але це не заважає нам робити все по-своєму. Йдучи проти природи і working on a variety of activities, ми формуємо в мозку залежність: після завершення невеликого завдання (posting a tweet, відправки sms) мозок отримує дозу допаміну - гормону задоволення - як винагороду за отриманий результат. Як наслідок, мозок вимагає чергову дозу, заохочуючи нас to keep switching між завданнями, які можуть принести instant gratification. Через нескінченний ланцюжок справ створюється враження, що ми are accomplishing a ton, хоча не зробили майже нічого, що б дійсно заслуговувало уваги.

Each task requires a specific mindset. Спробуйте, розбираючи пошту, займатися тільки цим. Складіть графік перевірки пошти. Так ви витратите на це менше часу і допустите менше помилок. Доведено, що водії chatting on cell phones, добиралися до пункту призначення довше своїх зосереджених на водінні колег.

Існує таке поняття як "inattentional blindness", про яке корисно знати любителям texting / surfing on the go. Dumbwalking (йдучи по вулиці, втупившись у телефон) ви мигцем дивитеся по сторонах, але ваш мозок не здатний фіксувати, що відбувається навколо належним чином. Велосипедисти мене зрозуміють!

Крім ризику для життя у випадках вище, multitasking може стати причиною стресу, депресії, over eating (Are you eating lunch at your computer while reading it?) І навіть зниження IQ.

Що ж робити? По-перше, stay positive. Не дозволяйте собі to dwell on negative emotions. Як говорили мої знайомі з юридичного відділу, коли я вривалася до них зі стопкою договорів, не знаючи, як все встигнути: не переживай, половина проблем вирішуються самі собою. І - вони мали рацію. Ви все встигнете!

По-друге, sort out your distractions. Не спокушайте мозок соцмережами або черговим походом на кухню за кавою. Створіть робочу обстановку і скажіть собі: закінчив справу - п'ю каву.

По-третє, keep your eyes on the big picture. Плануйте свій день згідно з пріоритетами і визначте для себе оптимальну стратегію тайм-менеджменту.

І, звичайно, бережіть себе і свій мозок. Він, як і ви, унікальний)

Multitasking – виявляється, не завжди добре

Читайте також:
Business
Курси бізнес - англійської та 7 помилок у виборі
Володіння англійською мовою на рівні вище середнього – часта вимога роботодавців, особливо в міжнародних компаніях. Тому вивченням бізнес - англійської з кожним роком цікавиться все більша кількість студентів. Курси бізнес - англійської допоможуть успішно провести переговори, пройти співбесіду…
Business
Курси бізнес - англійської в Києві: корисні ідіоми
Навіть ті, хто може похвалитися величезним запасом слів, іноді потрапляють у незручні ситуації під час розмов із носіями мови через такі підступні мовні звороти як ідіоми. Подібні фрази важко зрозуміти, якщо просто дослівно перекладати кожне слово. Особливо небезпечні ідіоми в діловому середовищі, коли…
Business
FYI й інші абревіатури: розшифровка
Навіть людина, далека від англійської мови, напевно знає два найпопулярніші скорочення в бізнес-листуванні: FYI (for your information – зазвичай це імейл, який пересилається комусь для інформації та не вимагає жодних дій) і ASAP (as soon as possible – якомога швидше). Якщо специфічні фрази…
ВИВЧАЙТЕ АНГЛІЙСЬКУ ДЛЯ РОБОТИ
Стартує набір на новий дистанційний курс.