Кожен власник готельного бізнесу хоче досягти того, щоб у готелі обслуговування було, як вдома, а вдома – як у готелі. Щоб дати можливість гостям почуватися максимально комфортно, необхідно обов'язково знати готельну англійську.
Англійська для готельного бізнесу призначена для менеджерів, адміністраторів готелів та інших працівників готельного бізнесу. Акцент у навчанні зроблений на поліпшенні вимови, розширенні професійного словникового запасу та грамотній побудові речень.
Під час курсів ви вивчите лексику з таких тем:
Вивчаючи англійську для готельного сервісу, ви братимете участь у рольових іграх, які модулюють робочі ситуації. Ви навчитеся вирішувати спірні питання, проблеми гостя, приймати скарги, ввічливо пояснювати позицію, вибачатися, відмовляти й так далі. Під час вивчення готельної англійської у вас сформуються навички слухання і ви будете з легкістю сприймати її на слух.
Англомовний персонал зробить ваш готель рейтинговим місцем для відпочинку
Готельна корпоративна англійська необхідна всім працівникам готелів, але особливо тим, які хочуть піднятися кар'єрними сходами. Досить важко працювати в престижному готелі, не знаючи міжнародної мови. Керівникам варто задуматися про те, щоб придбати курс навчання, якщо є бажання підвищити професійність своїх підлеглих і вивести свій бізнес на новий рівень.
Щоб швидко вивчити англійську для готельного сервісу, найкраще доповнювати проходження курсу самостійному вивченням літератури. У цьому можуть допомогти такі видання: