Попереду всіма улюблені новорічні свята. У кожного є свої теплі новорічні спогади і причини, за якими цей час особливий. Але є і щось спільне, що об'єднує всіх нас - підготовка та очікування свята.
... Є в передсвятковій bustle щось чарівне - очікування дива. А уявіть собі - і це очікування, і підготовку до нього, можна продовжити! Чого тільки не винайдуть маркетологи, щоб boost sales. Ось, будь ласка, Christmas creep (не плутати з crap, хоча ...).
Термін Christmas creep вперше з'явився в 1980х., але описує він цілком сучасні явища. Дієслово to сreep означає «повзти, підкрадатися». Сам же переклад можна дати як «різдво, що розпливається» (Christmas creep) - феномен, при якому святкування різдва з кожним роком починається все раніше.
Сьогодні складно знайти щось, що не було б commercialized, і навіть Різдво - is not an exception. Щоб take advantage of Christmas-related shopping багато ритейлерів США, наприклад, запускають рекламні компанії спеціальних програм - layaway programs (a system of paying a deposit to secure an article for later purchase) ще до Halloween, так ні ж - навіть в середині вересня!
Одна з великих торгових мереж Kmart rolled out its first commercial for Christmas під слоганом "Do not let the holidays sneak up on you (підкрастися непомітно)" Головну роль у ролику грає величезний gingerbread man (людина-імбирний пряник), який відвідує жінку in an office.
А ось ще одне відео від Kmart на різдвяну тематику, яке sparked outrage from viewers online. Хтось із телеглядачів написав наступне: "Kmart's 'Jingle Bells' ad has legs ... SICK !! Has NOTHING TO DO WITH CHRISTMAS! I will NEVER SHOP here again !!" Деякі ж вважають ролик навпаки - funny and awesome. А що думаєте ви?
З наступаючими Вас святами, Дорогі мої! Безумовного Вам щастя! Такого, яке ви can not get but only feel!