Якщо нас турбує зубний біль – ми звертаємося до стоматолога, а не до терапевта. Якщо в нас iPhone, то ми купуємо додатки в App Store, а не в Google Play. Коли нам потрібно захистити своє обличчя від активного сонця – ми використовуємо крем для обличчя з SPF, а не молочко для тіла. Тоді чому ж багато професіоналів, яким потрібна англійська для роботи, записуються на курси загальної іноземної мови замість того, щоб вивчати саме ділову?
Бізнес-англійська – це не тільки специфічна термінологія для підприємців і бізнесменів, які представляють себе або свою компанію на міжнародній арені. Це мова, яка знадобиться в роботі всім. До того ж, програма ділової англійської передбачає і відповідну лексику з граматикою, і практичні лайфхаки для того, щоб пройти співбесіду, підтримати формальну розмову з колегами, представити свої ідеї та відстояти точку зору, провести презентацію, доручити або прийняти задачу тощо.
Якщо це те, що вам потрібно – ви ще встигаєте записатися в групу будь-якого рівня на основний курс Business English Online від школи Yappi. Початок навчання – 22 червня та 1 липня. За 4,5 місяці занять ви зможете відвідати:
Поговоримо докладніше про те, що ще ви отримаєте від цього курсу та чим він буде корисний саме вам.
Багато наших студентів відзначають, що в подорожах під час бронювання готелю, замовлення обіду в ресторані, покупки квитків у них немає проблем з англійською. Але варто їм опинитися на перемовинах із людьми, які розмовляють виключно іноземною мовою, у них виникає потреба у фразах, стійких висловах конкретно з ділової сфери.
Отже, кому варто пройти основний курс бізнес-англійської?
В основній програмі всі теми пов'язані з повсякденними робочими моментами. Тут ми не заглиблюємося в якусь певну галузь: фінанси, кредит, логістика. Ми даємо нашим студентам найзатребуванішу лексику, щоб вони могли почуватися вільно та впевнено в будь-якій робочій ситуації. Тож теми актуальні для кожної людини, яка працює:
Вони відрізняються залежно від рівня, але якщо ви почали навчання в нашій школі з Upper-Intermediate, то це не означає, що ви пропустили щось глобальне з Intermediate або Pre-Intermediate.
У всіх юнітах ми відпрацьовуємо business communication skills. Сюди відносяться такі теми:
У граматиці виносяться ті ж теми, які з'являються на тому чи іншому рівні під час вивчення загальної англійської. Якщо це Upper-Intermediate, то ми повторюємо всі часи, вивчаємо passive voice, conditionals, direct and indirect questions.
Іноді навіть у граматиці є різниця між формальною та неформальною англійською. Наприклад, у питальному реченні всі звикли ставити допоміжне дієслово на перше місце. Це загальна англійська, розмовний варіант. Якщо ж ви хочете звучати більш офіційно та дипломатично, вам потрібно знати indirect questions.
На наших заняттях студенти вчаться вести презентації та переговори («живі», телефонні, конференції за допомогою Zoom або Skype). Ми не тільки забезпечуємо їх усіма необхідними фразами та сталими висловими – паралельно ми даємо важливі лайфхаки. Насправді багато людей не знають, як стояти під час презентації, які жести використовувати, що можна говорити на перемовинах, а коли краще промовчати. Так наші уроки нерідко набувають формату тренінгу.
На кожному занятті ми моделюємо різні ситуації, які виникають між співробітниками, співробітниками та начальством. Наприклад, у межах теми Projects ми вчимося на практиці, як правильно делегувати завдання, якщо ви начальник, і як прийняти або коректно відмовитися від задачі, якщо ви підлеглий. А в темі Customer Service викладач дає лексику, підключає граматику, потім розбиває групу на пари у віртуальних кімнатах. Один студент відіграє роль людини, що працює в сфері обслуговування, а інший – незадоволеного клієнта, після чого вони міняються місцями. У цій ситуації вони використовують слова та правила, які були вивчені щойно на занятті.
Ми працюємо за комунікативною методикою. Це означає, що 80% часу на уроці студенти розмовляють. Звичайно, не обходиться без читання, аудіювання, письма, але всі завдання подаються за допомогою сучасних tech tools. Запам'ятати написання нових слів допомагають флеш-картки й онлайн-тренажери.
Коли ми формуємо навички читання, викладач не надсилає студентам текст, який вони повинні читати 20 хвилин. Між студентами ділять короткі та корисні статті, після прочитання свого уривка вони проходять невеликі тести, обов'язково обмінюються інформацією та думками. Так фокус залишається на розмовній англійській. А щоб і розмови не набридли, ми підключаємо онлайн-сервіси гейміфікації, дебатів, дискусій і сторітеллінгу.
Якщо ви вирішили записатися на основний курс Business English Online, будь ласка, пройдіть онлайн-тестування, залиште заявку на сайті або зателефонуйте за одним із номерів телефону:
Наші адміністратори дадуть відповіді на ваші запитання та допоможуть забронювати місце в групі. До зв'язку!