тел.:        (063) 723-52-25

                (097) 406-37-66

                (050) 688-99-82

yappif@gmail.com


Київ

вул. Льва Толстого, 9а, 
3-й поверх 

Пн - Пт: 14:00 - 22:00
Сб: 9:30 - 17:00

 


Business. 05.02.2020

Англійська для співробітників готелю

Готельний бізнес – це та сфера діяльності, де англійська для працівників готелю є обов'язковою. Адже співробітники постійно спілкуються з гостями, які приїхали з усього світу. У цих ситуаціях англійська грає важливу роль сполучної ланки.

Що включає в себе англійська для працівників готелю?

1. Під час вивчення англійської для готельного бізнесу наголос робиться на роботі з рольовими сценаріями. Опрацьовується спілкування з гостями, бронювання номерів, їх опис, обговорюються послуги готелю. Співробітники повинні знати фрази, які допомагають під час заселення гостей, вирішення організаційних питань групового та сімейного відпочинку, конфліктних ситуацій, а також пояснення цінової політики готелю.

2. Аудіювання. Під час навчання необхідно використовувати спеціалізовані аудіо- та відеозаписи.

3. Також англійська для готельного бізнесу допомагає пропрацювати граматику листування з гостями та діловими партнерами, ведення документації, складання звітності для керівництва.

Що включає в себе англійська для працівників готелю?
Розвиток готельно-ресторанного бізнесу та туризму передбачає вивчення англійської мови

На що потрібно звернути увагу в разі вивчення англійської для готельного бізнесу?

Курси з вивчення англійської мови необхідні покоївкам, адміністраторам, фахівцям ресепшену. Англійська для співробітників готелю також стане в пригоді тим, хто працює в СПА-центрах або ж просто хоче оволодіти термінологією та лексикою цієї сфери, наприклад, для подорожей.

Одна з головних цілей працівників готельного бізнесу – це залучити й утримати свого клієнта. А якщо персонал вміє грамотно спілкуватися зі своїми гостями англійською мовою, то це дає прекрасну можливість підвищити рівень сервісу, а значить – залишити позитивне враження про готель.

Причини вивчення англійської для співробітників готелю

Обговоримо переваги працівників готельного бізнесу, які знають англійську мову.

1. Перспективи кар'єрного росту. Завдяки наполегливій праці та вивченню англійської мови можна отримати довгоочікуване підвищення.

2. Розвиток готельного бізнесу. Це вимагає великої кількості персоналу, а значить, пройшовши курс англійської для співробітників готелю, ви ніколи не залишитеся без роботи.

3. Готельний бізнес буде працювати завжди. Люди постійно подорожують, мігрують, тож виникає потреба в пошуку житла. Цю потребу можна реалізувати за допомогою готелів.

4. Робота в готелі. Вивчаючи англійську для готельного бізнесу, ви отримуєте можливість регулярно знайомиться з цікавими людьми з усього світу. Навіть зважаючи на те, що цей пункт не позбавлений матеріальної складової, це можливість завести нових друзів.

Читайте також:
Business
Курси бізнес-англійської онлайн: поради викладачам
Викладання бізнес-англійської з першого погляду може здатися складною задачею, адже потрібно не тільки знати переклад таких слів і словосполучень як дистрибуція, франчайзинг, кредитування, венчурне фінансування і так далі, але й розуміти, де і коли вони застосовуються. Проте бізнес-курс англійської…
Business
Курси англійської мови Yappi: специфіка й переваги
Курси англійської мови від Yappi – це ділова англійська для будь-якої професії, використання сучасних технологій, висококваліфіковані фахівці, а також високий рівень освіти. Курси Yappi спрямовані на те, щоб не тільки покращити ваші знання англійської, але і допомогти стати кращим професіоналом…
Business
Де і як вчити англійську для юристів онлайн
Юридичну англійську викладають в університетах на відповідних спеціальностях, але чи вистачає цих знань для роботи? Далеко не завжди. Дуже хорошим доповненням до пар англійської в університеті стає вивчення англійської для юристів онлайн. На таких курсах можна поповнити запас спеціалізованої юридичної…
НАЙБІЛЬША МЕРЕЖА ШКІЛ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УКРАЇНІ




Контакти

Київ

вул. Льва Толстого, 9а, 
3-й поверх 

Пн - Пт: 14:00 - 22:00
Сб: 9:30 - 17:00

тел.:        (063) 723-52-25

                (097) 406-37-66

                (050) 688-99-82