Бізнес

4805

22.01.2016

Life Strategy: складаємо бізнес-модель свого успішного життя

Дуже часто на питання «як справи?» Ми відповідаємо «нормально». А як це - «нормально»? Що таке норма в даному випадку? Мій друг деякий час на це питання відповідав «відмінно». У часи, коли справи йшли не особливо добре чи навпаки - «відмінно» завжди залишалося чистою правдою - «відмінно від оточуючих», - пояснював він. Зараз у нього все «краще всіх». Ця відповідь виключає можливий негативний підтекст. Варто відзначити, що в цьому випадку деякі, чи то жартома, чи то всерйоз зазначають: «з тобою нецікаво, у тебе завжди - краще всіх». Чому ж нецікаво? Нема про що поговорити, коли все добре? Нема на що поскаржитися? Саме в поганих новинах легше знайти точки дотику. Поскаржитись на життя і поплакатися один одному, поспівчувати і в душі зітхнути «а у мене не так все й погано» або «я не один» - ось що часто об'єднує.

Чому б замість марного ниття не поцікавитися: як поліпшити своє життя? Але більшість цим же і займається - making it better. По-крайній мірі, ми так думаємо. Краще. А як це - «краще». Чи не вважаєте ви це схожим на «нормально»? Можливо, «щасливішим» - більш підходяще слово?

Щастя не може бути метою життя, але мета життя повинна вам його приносити. Думати, що the choice and successful pursuit of a profession - це найголовніше, може бути помилкою. Але саме ваша робота може стати одним з інструментів у пошуках щастя.

Clayton M. Christensen, professor at Harvard Business School, вважає, що, мабуть, найголовнішим є не вміння успішно застосовувати принципи ведення бізнесу на практиці, а вміння керуватися ними ж в житті. Так можна знайти необхідний баланс для щастя.

Давно не секрет, що the powerful motivator співробітників не тільки гроші, а можливості рости, навчатися новому, вносити внесок у загальну справу, а також be recognized for achievements. "When you make a ton of money, you want more of it. Ironic thing. You start to forget what the drivers of happiness are and what things are really important, "- говорить Clayton M. Christensen. А вам знайоме sense of futility (відчуття порожнечі) наприкінці успішного робочого дня?

Це не обов'язково означає, що потрібно жити скромніше. Знайдіть місце, де ви зможете отримувати максимум щастя і грошей - figure out the purpose of your life. З досвіду Clayton M. Christensen випливає, що це не так просто зробити. Важко працюючи над отриманням відмінних результатів, щоб вступити в Оксфорд, Клейтон made a challenging commitment - щоночі проводити годину, розмірковуючи, вивчаючи літературу і молячись Богу, щоб зрозуміти мету свого життя. Ultimately, he figured out the purpose of his life. "It's the single most useful thing I've ever learned" - говорить він. Щоб зрозуміти мету в житті, необхідно періодично зупинятися і думати про це. Медитація - один із способів відновити душевну рівновагу. Відпочинок на природі, бажано не менше 5 днів поза цивілізацією, - ще один з численних способів зрозуміти себе. Вибрати найбільш відповідний вам варіант.

Визначивши мету, вам не обійтися без стратегії. Це, як відомо, комплексне поняття, яке включає в себе не тільки ресурси, а й корпоративну культуру.

Отже, ваші ресурси: personal time, energy and talent. Тут ви зіткнетеся з fierce competition where dog eat dog. Ваша сім'я, кар'єра, друзі та інші обов'язки будуть розривати вас на частини. Важливо не misinvest небезмежні ресурси і правильно їх allocate. Не спокушайтеся short-term investments, такими як збільшення продажів у наступному місяці або getting promotion протягом півроку. Виховання дітей, наприклад, окупається набагато пізніше. Дивно, але все більше людей вкладають все менше в ті сфери життя, які вважають найважливішими.

Культура полягає в умінні майстерно управляти інструментами для просування до мети. Згідно з бізнес теорією вони варіюються між двома полюсами: ступінь згоди з цілями компанії та ступінь згоди з діями, які до них ведуть. Якщо між цими полюсами є суперечності, розумно використовувати "power tools" - покарання, fines, threats etc, щоб налагодити взаємодію. У сім'ї, також як і в компанії, діти build self-esteem методом проб і помилок, але і тут потрібно бути a visionary manager - в підлітковому віці power tools часто неефективні. Culture defines the priority given to different types of problems.

Отже, якщо happiness is your business model, то і справи у вас завжди будуть йти чудово. Головне - слідувати вірній стратегії)

Читайте також:

Хочеш на безкоштовний пробний урок?

Close

Оберіть спосіб зв'язку з нами

Залишились питання? Пишіть сюди, ми постараємось допомогти.

Telegram Viber
Close

Зворотний дзвінок

Ми передзвонюємо у будні дні з 10:00 до 18:00.