тел.:        (063) 723-52-25

                (097) 406-37-66

                (050) 688-99-82

yappif@gmail.com

 


Киев

ул. Льва Толстого, 9а, 
3-й этаж

Пн - Пт: 14:00 - 22:00
Сб: 9:30 - 17:00

 

 


Криза – не вирок, або якому бізнесу не страшні скрутні часи?

Криза  – не вирок, або якому бізнесу не страшні скрутні часи?

Як заробити гроші? Який бізнес є прибутковим? Яку власну справу вигідно відкрити? Ці питання постійно актуальні, від кризи не залежать. Проте за її настання набувають більшої гостроти.

Щоб зрозуміти, який бізнес буде приносити дохід під час кризи, необхідно зрозуміти, а що саме потрібно під час кризи? Від чого людина не зможе відмовитись? На користь яких товарів зробить вибір? Очевидно, під час кризи значно знижується попит на дорогі товари. Люди шукають аналоги таким товарам, обираючи за принципом ціна-якість, частіше віддають перевагу дешевшим продуктам. Популярними стають недорогі товари першої необхідності, такі, без яких важко обійтись.

Пропонуємо вашій увазі декілька способів заробити гроші за умов, коли люди не поспішають з ними розлучатись.

1.    Food

Людина перш за все істота біологічна: вона може відмовитись від дорогого одягу, модних автомобілів, може пожертвувати закордонними подорожами. Проте їсти людина буде хотіти завжди. Звичайно, під час кризи наш раціон терпить зміни: на зміну дорогими делікатесам приходять дешевші продукти харчування. А тому мета підприємця, який вирішив розпочати власну справу в харчовій галузі під час кризи – відшукати свою нішу, сформувати правильну ціну на свій продукт відповідно до соціально-економічного стану в країні.

2.     Not expensive clothes and shoes
Жінка завжди залишається жінкою: за будь-яких умов вона хоче бути модною і елегантною. Їй постійно хочеться оновлювати або ж поповнювати свій гардероб, незважаючи на жодні катаклізми в країні. А тому виробники, що пропонують модний, але недорогий одяг, однозначно матимуть попит на свої товари, а отже, і матимуть прибутки. Подібна ситуація складається і на ринку дитячого одягу і взуття. Діти ростуть, а тому зміна гардеробу для них не забаганка, а вимушена необхідність. Купувати в умовах кризи дорогий одяг, який доведеться за декілька місяців поміняти – розкіш, а тому батьки оберуть для своїх нащадків дешевший одяг. Тому, хто вирішить відкрити такий бізнес, варто пам’ятати, що критерій «дешевизни» не єдиний, що може гарантувати попит на Ваші товари. Проте вдале поєднання моди, якості і розумної ціни обов’язково зробить їх затребуваними.

3.    Dress-making and tailoring /
repair
Зазвичай, коли в людини ламається якась стара техніка, їй не хочеться витрачати час і гроші на її ремонт. Людина без жалю її викидає або ж продає за безцінь. Але не за умов кризи. Те, що в до кризові часи просто викидається або ж продається безцінь, під час кризи має жити. Туфлі та DVD - програвачі, телевізори і меблі, автомобілі та пральні машини, електричні чайники, кавомолки, кавоварки та інші «прикмети» прогресу дешевше відремонтувати, чим замінити.

4.    Financial adviser
Попитом під час кризи користуються і поради про те, як вижити і отримати прибуток під час кризи. Брошурки з подібними порадами охоче розкуповуються, а сайти в Інтернеті мають досить велике число відвідувачів. Підприємці шукають рішення, як упоратися з несподіваними фінансовими труднощами, приватні особи - як реанімувати свій бюджет, інвестори - як зберегти вкладення та знайти нові можливості на ринку, який падає. Поради - це теж товар, і з їх продажу можна зробити непоганий бізнес.

5.    Training courses
Незважаючи на кризу, батьки продовжують переживати за своїх дітей і дбати про їхнє майбутнє. Освітня дітей лишається пріоритетним завданням для них: батьки наймають дітям репетиторів та відправляють їх на різноманітні розвиваючі курси. Крім того, освітні курси стають все популярнішими і серед самих дорослих. В умовах безробіття люди намагаються набути якомога більше корисних навиків, що можуть позитивно вплинути на вибір роботодавця.

 Ось ще декілька прикладів відомих компаній, які найбільше розвинулись якраз-таки під час кризи.

Депресія 1807 року, компанія John Wіley & Sons
Саме в цей час громадянин Нью-Йорка Чарльз Уіллі відкрив на Манхеттені невелику друкарню і книжковий магазин. Пізніше, уклавши договір з іншою друкарнею, він заснував видавництво, що вперше надрукувало шедеври таких авторів, як Джеймс Фенімор Купер, Едгар Алан По і Вашингтон Ірвінг. Компанія перестала виконувати дрібні типографські замовлення і почала спеціалізуватися винятково на книгах. Зараз вартість компанії оцінюється в 2 млрд.доларів США.
 
Біржова паніка 1907-1908 рр., компанія General Motors
Через тиждень після падіння біржової вартості третьої найбільшої трастової компанії США Knіckerbocker Trust Company про своє банкрутство оголосили 9 найбільших банків країни. Здавалося б, про підприємницьку діяльність не могло бути і мови. Однак випускник Бостонського університету Вільям Дюрнт вважав інакше. Скориставшись можливістю, він почав купувати невеликі розрізнені автомобільні компанії для створення автогіганта General Motors, якого він заснував і очолив ще в 1905 році. Саме йому автоконцерн зобов'язаний створенню таких нині відомих марок, як Кадиллак і Понтіак.
  Післявоєнна криза 1918-1921 р., компанія Amerіcan Іnternatіonal Group
У двадцятишестирічному віці американський службовець Корнеліус Вандер Стар став співробітником японської компанії Pacіfіc Maіl Steamshіp Company, а через рік переїхав у Шанхай, де працював у різних страхових компаніях. У 1919 році під час післявоєнної кризи Вандер Стар переїхав до Америки і заснував компанію під назвою Japan Amerіcan Asіatіc Underwrіters, тепер найбільшу американську страхову компанію, відому під назвою Amerіcan Іnternatіonal Group. Зовсім недавно уряд США в рамках заходів для боротьби з кризою виділив компанії позику в 150 млрд. дол.
 
  Велика депресія 1929-1939 рр., компанія Baxter Іnternatіonal
Навіть найбільша економічна криза минулого століття не змогла відняти бізнес у двох лікарів зі штату Айова. У той час лише великі науково-дослідні інститути і лікарні мали медичне устаткування, необхідне для внутрішньовенних процедур. Лікарі Ральф Фолк і Дональд Бекстер у 1931 році заснували компанію Don Baxter Іntravenous Company іn 1931 і почали масове виробництво і продаж такого устаткування. Сьогодні компанія Baxter Іnternatіonal виготовляє практично весь спектр медичної продукції: від ліків до найскладнішого устаткування для анестезії.
 
  Криза 1953 - 1954 рр., компанія Playboy Enterprіse
Наприкінці 1953 у світ вийшов перший номер скандально відомого журналу Playboy. На журналі не було ні дати, ні номера видання – сам видавець не знав, чи вийде коли-небудь ще наступний випуск. Історія всесвітньо відомого чоловічого журналу почалася банального смішно: колишній роботодавець Хью Хефнера, видавець журналу Esquіre, відмовився підвищити зарплату свого співробітника на 5 дол. Хью образився, звільнився, і за допомогою друзів буквально "на коліні" склав конкурента для Esquіre, більш вільного і провокаційного. В даний час імперія Playboy, якою керує дочка Хью Христина, містить у собі не тільки журнал, але й телеканал, видавництво книг і календарів.
 
  Паливна криза 1973-1975 рр., компанія Apollo Group
У 1973 році, у розпалі паливної кризи, викладач університету Хосе Джон Сперлінг звернув увагу на те, що університет поповнився віковими студентами, які бажають змінити професію. Йому спала на думку ідея розробити спеціальну навчальну програму для тих, хто вирішив радикально змінити рід діяльності, але керівництво не дало хід сміливої думки. Сперлінг для початку заснував компанію Apollo Group, що спеціалізувалася на ліцензуванні навчальних матеріалів для традиційних навчальних закладів, а потім відкрив перший комерційний навчальний заклад Unіversіty of Phoenіx, що у перший рік навчання прийняв усього сім студентів. Зараз у компанії Apollo Group – 90 інститутів по всій країні, її ринкова вартість складає 10,6 млрд дол.
 
  Криза початку 1980-х, компанія Tofuttі Brands
Наприкінці 70-х рр. кондитер бруклінського ресторану Давид Мінц шукав заміну молока для виробництва кошерних десертів, що правовірні євреї могли б вживати відразу після м'ясної їжі. У 1981 році він заснував Tofuttі Brands, компанію з виробництва морозива, печива і тортів на основі тофу. Тридцять років потому компанія випускає сотні найменувань продукції – без вмісту молока.
 


Підготувала Євгенія Бачинська

Самая большая сеть школ английского языка в Украине




Контакты

Киев

ул. Льва Толстого, 9а, 
3-й этаж

Пн - Пт: 14:00 - 22:00
Сб: 9:30 - 17:00

тел.:        (063) 723-52-25

                (097) 406-37-66

                (050) 688-99-82