Англійська для маркетологів: основні терміни
Створити товар або послугу непросто, але продати – ще важче. Тому хороші маркетологи сьогодні дуже цінуються. До того ж постійно зростає кількість інструментів, за допомогою яких можна стимулювати потенційних клієнтів до покупки. Якщо раніше в арсеналі були тільки ТБ, друковані ЗМІ та зовнішня реклама, то з приходом цифрових технологій до них додалися:
- сайти;
- соціальні мережі;
- мобільні застосунки й багато іншого.
Необхідність постійно опановувати нові інструменти зобов'язує вивчати англійську для маркетологів. Велика частина термінів має іноземне походження, а досвідчені маркетологи розмовляють гібридом англійської з українською.
Зміст
1. Де та як вчити англійську для маркетологів
2. Англійська для маркетологів у сфері digital – слова та фрази з поясненнями
2.1. Напрями в digital англійською
2.2. Реклама – основні терміни в англійській для маркетологів
2.3. Інструментарій сучасного маркетолога
2.4. Елементи сайту англійською для маркетологів
2.5. Суб'єкти digital-маркетингу
Де та як вчити англійську для маркетологів
Англійська для маркетологів – це окремий підвид ділової англійської, який можна вивчити на курсах. Зокрема, Yappi Business English School пропонує спецкурс англійської для маркетологів, стежте за розкладом і оновленнями наших програм.
Сучасному маркетологу потрібна не тільки хороша ділова англійська, маркетинг передбачає використання й економічної лексики. А оскільки професія вимагає тримати руку на пульсі всіх трендів і світових подій у цілому, варто постійно моніторити англомовні ділові ЗМІ, соцмережі провідних маркетологів і не відмовлятися від профільних розсилок. Звичайно, для розуміння цього всього вам знадобиться діловий англійський маркетинг-словник. Ми склали невеликий vocabulary з поясненням термінів.
Ділова англійська в маркетингу не менш важлива, ніж розмовна
Англійська для маркетологів у сфері digital – слова та фрази з поясненнями
Цей словник англійської для маркетологів зібраний радше для фахівців-початківців, але й експерти можуть знайти для себе щось корисне. Для зручності слова та фрази розбиті на групи.
Напрями в digital англійською
-
SMM (Social Media Marketing) – маркетинг у соціальних мережах. Ділова англійська стане в пригоді маркетологам для роботи з різними інструментами, спілкування з аудиторією, навчання і вдосконалення у своїй професії.
-
Direct marketing – особиста комунікація з кінцевим споживачем у B2C-сегменті або клієнтом із B2B-сегменту. Англійська для маркетологів просто необхідна в цій ніші, оскільки в англомовному середовищі більш платоспроможна аудиторія. Крім спеціальних курсів, поліпшити свою ділову англійську маркетинг-фахівець може за допомогою читання профільних медіа.
-
Email-marketing – розсилки електронною поштою. Фахівці-початківці часто недооцінюють цей інструмент, вважаючи його пережитком минулого. Насправді це не так. Поштові розсилки ніколи не вмирали та стабільно працюють протягом багатьох років. Ба більше, це один із найкращих способів утримання зв'язку з цільовою аудиторією. Просто більшість розсилок – спам, на який не звертають уваги, а корисний лист завжди буде помічено та прочитано. Англійська для маркетологів, які орієнтуються на західну аудиторію, обов’язкова. Не всі популярні сервіси для роботи з поштовими розсилками мають україномовний інтерфейс, тож у будь-якому випадку потрібно підтягувати ділову англійську для маркетингу.
-
Content-marketing – контент-маркетинг. Просування товару за допомогою корисного для цільової аудиторії контенту. Сьогодні дуже актуальний спосіб роботи з товарами і послугами з середньою вартістю і вище, коли відсоток імпульсивних покупок мінімальний. Імовірність того, що користувач купить, наприклад, автомобіль одразу після перегляду реклами – мінімальна. Але якщо він цікавиться товаром, а ви ділитесь із ним дійсно корисною і цікавою інформацією, пов'язаною з автомобілями, через блог, соцмережі або розсилки – то цілком реалістичний варіант придбання саме вашого товару.
-
Mobile marketing – мобільний маркетинг. Просування продукту за допомогою реклами на мобільних пристроях. Сюди можна віднести розсилки телефонних смс і рекламу в мобільних додатках, багато з яких не перекладається українською. Тому щоб бути в темі, варто вивчати ділову англійську для маркетингу.
Реклама – основні терміни в англійській для маркетологів
-
Contextual advertising – контекстна реклама. Це рекламні блоки, які генеруються автоматично в певних місцях сайтів відповідно до інтересів користувача. Англійська знадобиться маркетологам, які тісно працюють із контекстною рекламою. Інтерфейс сервісів зі створення контекстної реклами, в основному, складається з слів іноземного походження. Тому щоб розібратися в них, варто вивчати ділову англійську маркетинг-лексику. Часто під поняття контекстної реклами підпадає ще й реклама в пошуковій видачі, оскільки найбільшими контекстними мережами є пошукові системи, але це неправильно. Фахівці, які вивчали англійську для маркетологів, одразу розуміють, що Contextual і Search – це різні напрями.
-
Search advertising – пошукова реклама. Йдеться про рекламні оголошення, які пошукові системи показують разом із органічною видачею. Google Adwords зараз світовий лідер у сфері пошукової реклами. Англійська для маркетологів, які працюють з Google Adwords, необхідна для того, щоб дізнаватися про всі останні тенденції та новини. Для цього потрібно добре підтягнути ділову англійську – маркетинг сьогодні дуже залежить від сервісів Google.
-
Native advertising – природна реклама. В основному, під нативною рекламою маються на увазі замовні статті або пости. Зазвичай такий контент повністю відповідає тематиці сайту, групи або сторінки в соціальних мережах, де публікується. При роботі з англомовним контентом необхідна впевнена ділова англійська, маркетинг-фахівець без неї не зможе об'єктивно оцінювати якість контенту та його релевантність тематиці сайту.
-
Teaser advertisement – тизерна реклама. Фахівці, які добре володіють англійською для маркетологів, знають, що в перекладі teaser – зачіпка, приманка. На заході тизерна реклама багато в чому відповідає своєму перекладу. Тизери роблять для того, щоб пробудити у користувачів інтерес до продукту, наприклад, випускають короткий ролик зі сценами з майбутнього фільму або серіалу.
-
Targeting – таргетинг. Рекламний механізм, який дозволяє з усіх можливих користувачів виділити саме тих, які є потенційними клієнтами. Використовується для того, щоб не розпорошувати бюджети на показ реклами всім поспіль. До речі, слово «target» перекладається як «мета». Якщо ви відчуваєте прогалини в знаннях і брак словникового запасу – саме час почати вчити англійську для маркетологів.
-
Retargeting – ретаргетинг. Рекламні кампанії, які орієнтовані на колишніх клієнтів або тих користувачів, які вже відвідали сайт.
-
Keyword – ключове слово. За ключами вміст контенту на сторінці ідентифікується пошуковими системами та рекламними мережами (пошуковими й контекстними).
При активній роботі з Google бажано читати блоги їх співробітників – лідерів думок, які у відкритому доступі публікуються діловою англійською. Маркетинг без розуміння роботи пошукових систем сьогодні просто не може бути ефективним.
Знання ділової англійської в маркетингу не тільки вітається, але і є обов'язковою умовою роботи
Інструментарій сучасного маркетолога
-
Analytics – аналітика. Збір і фіксація різних дій користувача за допомогою спеціальних сервісів, таких як Google Analytics або LiveInternet.
-
Funnel – воронка продажів.
-
Gamification – гейміфікація. Введення змагального й інших ігрових елементів у певний процес, щоб зробити його більш захопливим. Для ефективного використання цього інструменту поверхневих знань мови може бути достатньо, але бажано добре знати ділову англійську маркетинг-лексику.
-
Hashtag – хештег. Мітки з ключовими словами для соціальних мереж, за допомогою яких користувачеві просто знайти контент за певною темою. У діловій сфері поширені хештеги бізнес-англійською. SMM-фахівцеві необхідно мати діловий англійський маркетинг-словник і вдосконалювати загальний рівень мови.
-
Landing page – посадкова сторінка, що представляє собою точку прийому трафіку. Мета цієї сторінки – стимулювати відвідувача до конкретної дії:
- здійснити покупку;
- зареєструватися на сайті;
- підписатися на розсилку. -
Split testing – спліт-тестування. Тест різних версій лендінгу, сайту або рекламної кампанії. Мета тестування – виявити варіант із найбільш високим коефіцієнтом конверсії. У випадку з лендінгом відмінності можуть бути в тексті, зображеннях, відео, розташуванні блоків, кнопках реєстрації.
-
Traffic – потік, обіг. Ділова маркетинг-англійська під цим словом має на увазі потік користувачів на цільову сторінку. Походження трафіку:
- прямий – користувач самостійно вводить назву вашого домену;
- пошуковий – потрапляє на сайт за допомогою пошукової системи;
- платний – користувач приходить за рахунок різних рекламних кампаній. -
Digital commerce – цифрова комерція. Це реалізація цифрових продуктів: онлайн-курсів, електронних книг та іншого контенту. Велика частина цифрових товарів не перекладається українською. Для роботи з електронними товарами бажано вивчити ділову англійську маркетинг-лексику.
Елементи сайту англійською для маркетологів
-
User-generated content – контент, що генерується користувачами самостійно, наприклад, відгуки чи статті у Вікіпедії.
-
Widget – віджет. Інтегрує на сторінку сайту різні елементи, такі як календар або анонси постів із соцмереж. Більшість віджетів, плагінів і всіляких розширень створюється англійською мовою і ніколи не перекладається, що робить вкрай бажаним знання ділової англійської. Маркетинг у сфері digital дуже залежить від використання додаткових інструментів.
Суб'єкти digital-маркетингу
-
Lead – потенційний клієнт, але не просто будь-яка людина, яка могла б купити ваш товар або послугу. Від неї вже має бути якийсь відгук:
- зайшла на сайт;
- залишила контактні дані;
- зареєструвалась. -
Paid social – лідер думки. Людина, яка робить рекламні інтеграції компанії в своєму контенті.
-
Visitors – відвідувачі.
Читайте також:
Найбільша мережа шкіл англійської в Україні
Хочеш на безкоштовний пробний урок?